Ik heb gisteren glasvezel, incl. TV en vast bellen besteld. Tevens sim-only (inclusief nummerbehoud)
Op dit moment heb ik bij mijn huidige provider twee abonnementen (nummer van mezelf en van mijn vrouw)
Echter blijkt er slechts 1 mobiel nummer ingevoerd te kunnen worden. Het tweede nummer kun je eenvoudig zelf toevoegen via de “mijn odido app” staat er, en kost dan 20 euro.
Echter dat klopt niet want er blijkt nu nog niets in de “mijn odido app” te staan en kun je kennelijk pas een tweede mobiele abonnement aanvragen als het eerste mobiele abonnement actief is.
Ergo: eerst 1 maand wachten totdat mijn huidige provider het nummer vrijgeeft, en dan kun je kennelijk pas een aanvraag doen voor het tweede abonnement. Dan moet ik weer een maand wachten totdat mijn huidige provider ook dat nummer vrijgeeft. Dat kan toch niet waar zijn?
Ik wil gewoon met al mijn afgenomen diensten en telefoon nummers in 1x over naar Odido en alles op dezelfde contractdatum.
Iemand die dit ook meegemaakt heeft en/of de oplossing weer?
Of moet ik gewoon alles annuleren en een andere provider zoeken?
Alvast dank