Skip to main content

Ik was van plan om een nieuwe telefoon te kopen. Nu zag ik dat ik kan verlengen via de Odido site dat het dan 702 euro kost. Via mobiel.nl kan ik deze kopen voor 623 euro. 

Ik heb sinds 2008 al mijn abonnement bij jullie. Doen jullie ook aan korting?

Hallo ​@amby21 

De aanbiedingen voor mobiel voor bestaande klanten en nieuwe klanten zijn hetzelfde. Je vindt alle aanbiedingen op de Odido website.

Mobiel.nl is een externe dealer die veel grotere inkopen doet omdat zij abonnementen aanbieden voor alle providers en daarom kunnen ze ook meer korting geven.

Odido koopt toestellen enkel voor haar eigen klanten (kleinere inkoop) en daarom kunnen ze niet dezelfde korting aanbieden als externe dealers.

Oke, dankje, duidelijk. Jullie doen dus niet aan extra korting. Ik ga even verder kijken wat ik ga doen.

@amby21 

Ik sluit ook vaak een telefoon abonnement via Mobiel, Belsimpel of GSMWEB af bij Odido ✅

Oke, dankje, duidelijk. Jullie doen dus niet aan extra korting. Ik ga even verder kijken wat ik ga doen.

Dat is prima, je zult dan wel voor verdere vragen en garantie over het toestel ook bij de retailer moeten zijn. Let er ook op dat het toestelen voor de Benelux markt zijn. Dat kan van belang zijn bij “ gratis kado’s”  maar ook voor ondersteuning van VOlte en Vowifi.

Reageer