Skip to main content
Beantwoord

toestelkrediet gedeeltelijk afbetalen.

Heehee mensen,

Vraagje ik heb een totaal toestelkrediet van 500 zoveel euro. Is het mogelijk dat ik deze in 2 betalingen betaal?

Of is het echt alleen mogelijk dat die in 1 keer betaald wordt? 

De medewerker in de winkel had mij namelijk gezegd dat ik dat via de app kon doen en dat ik dan zelf aan kon geven hoeveel ik er van wilde betalen.

Deze keuze kan ik echter niet vinden in de odido app.

En mocht dit via de app niet mogelijk zijn, zou het dan in de winkel wel mogelijk zijn??

Alvast bedankt voor de reply en de hulp :)

Beste antwoord door eric

Bij aankoop van een nieuw toestel kun je zelf bepalen welk deel je direct betaald en welk deel je als krediet op aflossing wilt betalen. Leningen boven de €250,- worden bij het BKR geregistreerd. 

Daarna wordt dus de lening in 24 termijnen op de factuur in rekening gebracht. De enigste manier om daar vanaf te komen is alle termijnen in 1 keer aflossen.  Opnieuw een deelbetaling en dan lagere maandbedragen gaat niet.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • Antwoord
  • 23 april 2025

Bij aankoop van een nieuw toestel kun je zelf bepalen welk deel je direct betaald en welk deel je als krediet op aflossing wilt betalen. Leningen boven de €250,- worden bij het BKR geregistreerd. 

Daarna wordt dus de lening in 24 termijnen op de factuur in rekening gebracht. De enigste manier om daar vanaf te komen is alle termijnen in 1 keer aflossen.  Opnieuw een deelbetaling en dan lagere maandbedragen gaat niet.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 april 2025
eric schreef:

Apart dat de medewerker in de winkel zei van wel. Als ik dat had geweten had ik de helft gelijk betaald en de rest vandaag 😅😅

Maar super bedankt voor je vlugge reactie!!

Dan wacht ik even tot volgende maand met het krediet af betalen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen