Skip to main content

Ik wil mijn toestelkrediet afbetalen. Dus ik ging naar Abonnement en dan Toestelkrediet.

 

Daar stond vervolgens dat ik eerst de openstaande factuur moest betalen. Omdat ik niet op de incasso wilde wachten heb ik dat toen per iDEAL gedaan.

 

Vervolgens kreeg ik een e-mail dat het even kan duren alvorens de betaling is verwerkt. Inmiddels is deze verwerkt - de factuur staat als betaald in het overzicht - maar kan ik nog altijd niet mijn toestelkrediet aflossen.

 

Wanneer ik nu onder het kopje Toestelkrediet kijk staat er simpelweg:

Maandelijkse toestelkrediet E27,00

€ 27,00

  • stopt per 8 oktober 2025

 

Geen link of betaalmogelijkheid meer. Kijk ik op de verkeerde plek? Dit is wel de plek waar in eerste instantie stond dat ik de openstaande factuur eerst moest betalen.

Hallo @xnpu 

Heb je dit in de app en via de website bekeken of misschien verschijnt de optie als je het later nog eens probeert.


Zowel mobiel als PC. Ik probeer het al enkele dagen.


Dit probleem bestaat nog steeds.

 

Voor de duidelijkheid: in de app staat de optie wel, maar die leid je vervolgens naar de website en daar ontbreekt de optie tot betalen.

 

 


Hoi XNPU, altijd fijn als je toestelkrediet afbetaald is! Wat apart dat het via de webversie niet mogelijk is om dit te doen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! 😄


Hoi XNPU, altijd fijn als je toestelkrediet afbetaald is! Wat apart dat het via de webversie niet mogelijk is om dit te doen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Zojuist gedaan. Alvast bedankt!


i


Hoi XNPU, altijd fijn als je toestelkrediet afbetaald is! Wat apart dat het via de webversie niet mogelijk is om dit te doen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee! 😄

Goedemiddag, ik heb hetzelfde probleem ik wil in zijn geheel mijn krediet inlossen maar de optie dat ik direct naar Ideal wordt doorgezet komt niet m.a.w. ik kan niet aflossen.

Graag hoor ik wat de opties zijn inmiddels geprobeerd op de IPhone, IPad, Windows Pc en Windows Tablet optie van Ideal komt niet op.


Het vreemde is dat er inmiddels topics van andere mensen zijn die wel hun toestelkrediet aflossen. Bij mijn account kan het nog altijd niet..


Het vreemde is dat er inmiddels topics van andere mensen zijn die wel hun toestelkrediet aflossen. Bij mijn account kan het nog altijd niet..

Hallo @xnpu, er was een klein technisch fout vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk was. Ik zie dat het inmiddels al is opgelost! Zou je voor mij even opnieuw willen inloggen met je account? Als het niet te zien is in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een desktopversie, om te kijken of je het dan wel te zien krijgt! 

Ik verneem het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin


Reageer