Skip to main content
Beantwoord

Toestelflexibiliteit

• 25 februari 2025
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Ik wil een nieuw sim-only abonnement afsluiten bij Odido, met een looptijd van 1 of 2 jaar. Nu weet ik niet zeker of mijn huidige toestel nog zo lang mee kan. Ik lees online dat Odido een “Toestelflexibiliteit regeling” heeft. In de voorwaarden van deze regeling staat echter dat een sim-only abonnement afgesloten moet zijn in de periode van 16 januari 2017 t ⁄ m 31 december 2024. Betekent dit dat deze regeling sinds 2025 is stopgezet? Of zijn de voorwaarden wellicht niet up to date?

Ps: ik weet dat het mogelijk om vanaf 4 maanden voor het einde van het abonnement vervroegd te verlengen. Gezien de kosten die hiervoor in rekening worden gebracht (€ 71,12) en omdat de startdatum van een nieuw abonnement dan nog steeds pas na afloop van vorige abonnement is, is deze optie voor mij niet aantrekkelijk.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Yb1997 wat leuk dat je interesse hebt in een nieuw Sim Only abonnement bij ons, daar zijn we erg blij mee! Ik begrijp heel goed dat je eerst meer duidelijkheid wilt hebben over onze Toestelflexibiliteit en die geef ik je graag! Naar mijn weten is dat nog steeds mogelijk. Waarom in de voorwaarden wordt vermeld dat het tot en met 31 december 2024 mogelijk was, durf ik niet te zeggen. Ik heb daarom direct intern navraag gedaan bij de afdeling die hierover gaat. Ik vermoed zelf dat het niet goed vermeld staat in de voorwaarden. Zodra ik deze bevestiging heb gekregen, zal ik het direct aan je laten weten in dit topic! 

Wel geef ik je graag alvast wat algemene informatie over Toestelflexibiliteit: 

Met Toestelflexibiliteit kun je tussentijds overstappen naar een abonnement met telefoon. Je nieuwe contract begint meteen zodra je de telefoon ontvangt. Je oude Sim Only contract vervalt dan. Er is geen opzegtermijn en geen afkoopsom.

Je kan makkelijk overstappen via je Mijn Odido account. Je kunt het ook telefonisch regelen door te bellen naar: 0800 - 0092. Dit kan op werkdagen tussen 8-18 uur en op zaterdag tussen 9–17.30 uur. Je bent ook altijd welkom in 1 van onze Odido Shops. De dichtstbijzijnde Odido Shop vind je hier: https://www.odido.nl/winkels

Zodra ik meer weet over de voorwaarden, zal ik je een update geven! 

Bekijk origineel

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 25 februari 2025

Hallo ​@Yb1997 

Het lijkt er inderdaad op dat toestel flexibiliteit niet meer aangeboden wordt, hier vind je alle voorwaarden 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Yb1997 wat leuk dat je interesse hebt in een nieuw Sim Only abonnement bij ons, daar zijn we erg blij mee! Ik begrijp heel goed dat je eerst meer duidelijkheid wilt hebben over onze Toestelflexibiliteit en die geef ik je graag! Naar mijn weten is dat nog steeds mogelijk. Waarom in de voorwaarden wordt vermeld dat het tot en met 31 december 2024 mogelijk was, durf ik niet te zeggen. Ik heb daarom direct intern navraag gedaan bij de afdeling die hierover gaat. Ik vermoed zelf dat het niet goed vermeld staat in de voorwaarden. Zodra ik deze bevestiging heb gekregen, zal ik het direct aan je laten weten in dit topic! 

Wel geef ik je graag alvast wat algemene informatie over Toestelflexibiliteit: 

Met Toestelflexibiliteit kun je tussentijds overstappen naar een abonnement met telefoon. Je nieuwe contract begint meteen zodra je de telefoon ontvangt. Je oude Sim Only contract vervalt dan. Er is geen opzegtermijn en geen afkoopsom.

Je kan makkelijk overstappen via je Mijn Odido account. Je kunt het ook telefonisch regelen door te bellen naar: 0800 - 0092. Dit kan op werkdagen tussen 8-18 uur en op zaterdag tussen 9–17.30 uur. Je bent ook altijd welkom in 1 van onze Odido Shops. De dichtstbijzijnde Odido Shop vind je hier: https://www.odido.nl/winkels

Zodra ik meer weet over de voorwaarden, zal ik je een update geven! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen