Ik krijg verschillende antwoorden van verschillende Odido medewerkers. Ik wil van mijn T-Mobile abonnement (loopt tot januari 2025) naar de Odido Unlimited Plus en indien wenselijk na een maand terug gaan naar mijn oude abonnement. Daarom heb ik gevraagd om het zwart op wit te zetten zodat ik zeker weet dat ik na een maand terug kan gaan naar mijn ‘oude’ T-Mobile tariefplan.
Ik heb telefonisch contact gehad met Stephanie die het met haar leidinggevende/supervisor ging bespreken omdat zij ook duidelijkheid wilde hebben. Haar leidinggevende heeft het uitgezocht en geeft aan dat het mogelijk is ookal is mijn oude contract niet afgelopen.
Ik heb 21 maart 2024 onderstaand bericht per mail ontvangen van Stephanie:
Kenmerk: 1034/
refComId:_:refComId
Beste,
zoals we net besproken hebben is je abonnement maandelijks aanpasbaar ook als je nog een t-mobile abonnement hebt kun je maandelijks switchen naar een odido abonnement of je hem nu omhoog of omlaag zet dat maakt helemaal niks uit,
dus ter bevestiging elk abonnement is maandelijks aanpasbaar
Tot gauw,
Stephanie van Odido
Wie van Odido kan dit voor mij uitvoeren zodat ik de Odido Unlimited Plus kan uitproberen om te zien of het mij bevalt? Let op: het betreft de Odido Unlimited Plus (bellen/internetten van en naar VS, Zwitserland en Turkije) en NIET de T-Mobile Unlimited Plus (extra kosten bellen/internetten VS, Zwitserland od Turkije).
Bevalt het mij niet? Dan wil ik over een maand weer terug naar mijn oude/huidige T-Mobile abonnement.
Hoor het graag.