Skip to main content
Beantwoord

Tijdelijk nummer in gebruik nemen

• 23 December 2024
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben onlangs overgestapt van een zakelijk abonnement (via mijn vorige werkgever) naar een privé abonnement. Ik heb nummerbehoud aangevraagd en ik kreeg een sms bericht dat dit gelukt is en per 07 januari 2025 ingaat. Ik heb de nieuwe SIM kaart van Odido ontvangen en daarbij ook een (tijdelijk) mobiel nummer ontvangen, behorende bij deze SIM kaart. Mijn zakelijke abonnement via mijn vorige werkgever is inmiddels stopgezet en ik zou graag totdat mijn nummerbehoud ingaat gebruik maken van het tijdelijke nummer. Hoe kan ik dit organiseren? Ik ben nu alleen bereikbaar door wifi te gebruiken en kan niet bellen of berichten ontvangen. Heel onhandig. Ik hoor graag welke stappen ik moet zetten om weer bereikbaar te zijn.

Beste antwoord door Margovt88

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Margovt88, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je al bereikbaar kunt zijn. Het is zeker mogelijk om gebruik te maken van je tijdelijke nummer, graag kijk ik met je mee in je account om dit voor je in orde te maken! Of is het inmiddels al gelukt? Kun je alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 😊

Dank Pharwin! Ik ben naar een Odido winkel geweest vandaag en het is geregeld :)

Groeten,

Margo

Bekijk origineel

4 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7722 reacties
  • 23 december 2024

@Margovt88 Is de Simkaart al geactiveerd? Ga even met je ID langs een Odido shop daar helpen ze je verder

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hi ​@Margovt88, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je al bereikbaar kunt zijn. Het is zeker mogelijk om gebruik te maken van je tijdelijke nummer, graag kijk ik met je mee in je account om dit voor je in orde te maken! Of is het inmiddels al gelukt? Kun je alleen de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 24 december 2024
Pharwin van Odido schreef:

Dank Pharwin! Ik ben naar een Odido winkel geweest vandaag en het is geregeld :)

Groeten,

Margo

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

@Margovt88 Fijn dat het is gelukt! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast hele fijne feestdagen gewenst en een mooie jaarwisseling! 🎄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen