Skip to main content

Beste Odido,

Mijn man en ik hebben klant voordeel op ons adres. Nu zag ik vandaag dat het hoofdaccount (vast internet op het huisadres) op naam van mijn man staat, maar het klant voordeel account (mobiele abonnement) op mijn naam. Eigenlijk hoort het mobiele abonnement op zijn naam te staan, met als eindgebruiker mijn gegevens. Hij is immers het hoofd van het gezin, het gezinsabonnement op het huisadres staat op zijn naam. 

Kunnen jullie dit voor mij aanpassen? Mij lukt het niet in de app. 

Alvast bedankt voor alle moeite.

Groeten,

Lovely1405

Hallo @Lovely1405 

Als het mobiele abonnement van u is dan kan deze op uw naam blijven, dit heeft geen gevolgen voor de klantvoordeel voordelen.

Mocht u toch het abonnement willen laten overnemen dan kan dat via deze pagina:

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/contractovername

Hallo Waqqas, 

Het abonnement is van mijn man, net als de internet lijn. We zijn getrouwd in gemeenschap van goederen. Ik ben alleen de gebruiker van het nummer. 

Ik zag in jullie app dat je dat netjes zo in kan vullen. Maar ja, dan moet de naam van de hoofdgebruiker wel kloppen. 

Er is in het verleden toen JULLIE het klant voordeel hebben bewerkt in het systeem blijkbaar een fout in de tenaamstelling gemaakt. Daar kan IK niets aan doen.

Groeten,

Lovely1405

@Lovely1405 

Ik ben ook een klant die gewoon probeert te helpen maar om een contract op naam van iemand anders te zetten is een contractovername nodig.

@Waqqas bedankt voor je reacties. 

Ik dacht dat je een medewerker van Odido was.

Hoi Lovely, van harte welkom op de Community! Ik heb direct meegekeken en ik kom op dit moment alleen uit op 1 mobiel abonnement met nummer **16, klopt dat? Deze staat inderdaad op jouw naam. Ik kon niks terugvinden over Klantvoordeel en het wijzigen van gegevens in het verleden, maar zoals @Waqqas aangaf kan je het mobiele abonnement via contractovername op naam van je man zetten. 

Mocht het om nog een ander 06-nummer gaan, zet deze dan even in je profiel. Dan kijk ik daar ook graag nog naar! 😊

Beste Marciano,

Het gaat om het aansluitadres van het internet. Ik heb deze gegevens inclusief de geboortedatum van mijn man in het profiel gezet. 

Alles staat eigenlijk altijd op zijn naam, omdat we in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Daardoor kom ik er nu pas achter. 

Die regeling met het klant voordeel (het mobiele abonnement is alles onbeperkt voor 25 euro per maand) is doorgevoerd toen jullie nog T-mobile waren. Dat was toen een heel gedoe, omdat het systeem niet wilde. Maar nu zie ik dat het ene blijkbaar op mijn naam staat en het andere op zijn naam. Alles moet gewoon op zijn naam, wel zo overzichtelijk in de administratie 🙂

Hoi @Lovely1405 ,

Welke huwelijkse afspraken jullie wel of niet hebben gemaakt is voor Odido niet in te zien. Het is nu gewoon jouw abonnement waarbij jij verantwoordelijk bent voor bijvoorbeeld de tijdige betalingen.

Om iemand anders hiervoor verantwoordelijk te maken is er het abonnement overname formulier.  Dan geven jij en je man toestemming om het abonnement op zijn naam te zetten.

Het is op dit moment helaas wat lastig in contact komen met mijn man.

Ok, doe het dan zodra jullie het samen kunnen invullen. Dit heeft geen haast want het is zoals je zelf aangeeft meer "cosmetisch".

Dat samen invullen gaat door prive omstandigheden nog wel even duren. 

Dat samen invullen gaat door prive omstandigheden nog wel even duren. 

Duidelijk. Maar je abonnement blijft gewoon werken hoor, dus neem de tijd. De aanpassing kan als jullie samen de aanvraag hebben ingevult.

Reageer