Skip to main content

Telefoonnummer niet bekend in het systeem

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Hallo,

Ik probeer al inmiddels anderhalve week te verlengen met een mooie aanbieding van Belsimpel, maar als ik mijn nummer invoer bij Belsimpel dan krijg ik de volgende melding:

Je hebt de verlengcheck ingevuld voor: 06*********
We kunnen je niet vinden in het systeem van Odido

Als ik naar de helpdesk van Odido bel dan krijg ik steeds te horen dat het in het systeem moet worden aangepast, maar er is nog steeds niets gebeurd.

Groet, Ed

Uitgelichte reactie

19 februari 2025

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Ed, superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik hoop dat Belsimpel een mooie aanbieding voor je heeft. Gisteren zijn ook onze Haastmakers gestart. Wellicht zie je via Odido.nl zelf een aanbieding die nóg beter bij je past? Wat apart dat je deze melding krijgt dat je nummer niet gevonden kan worden. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat mijn collega die je eerder hebt gesproken alles heeft doorgenomen en al je gegevens kloppen gewoon. Mijn collega heeft ook direct een case doorgezet naar de technische afdeling, dus dat is fijn. Ze hebben een verwerkingstijd van 14 dagen, dus de verwachting is dat ze tussen aanstaande vrijdag en maandag aan jouw case toekomen. Ik laat 'm hier achter, zodat we deze snel terug kunnen vinden: 76021537. Mocht je maandag niets gehoord hebben, wil je me hier in een reactie dan een herinnering sturen? Ik ben volgende week zelf afwezig, maar een van mijn collega's kan de case er dan direct bijpakken om te zien of er een update is. Dan moet het helemaal goedkomen! 😊

Bedankt voor de uitleg Marciano, hopelijk is het dan maandag geregeld en anders zal ik weer reageren.

10 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ed, superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik hoop dat Belsimpel een mooie aanbieding voor je heeft. Gisteren zijn ook onze Haastmakers gestart. Wellicht zie je via Odido.nl zelf een aanbieding die nóg beter bij je past? Wat apart dat je deze melding krijgt dat je nummer niet gevonden kan worden. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat mijn collega die je eerder hebt gesproken alles heeft doorgenomen en al je gegevens kloppen gewoon. Mijn collega heeft ook direct een case doorgezet naar de technische afdeling, dus dat is fijn. Ze hebben een verwerkingstijd van 14 dagen, dus de verwachting is dat ze tussen aanstaande vrijdag en maandag aan jouw case toekomen. Ik laat 'm hier achter, zodat we deze snel terug kunnen vinden: 76021537. Mocht je maandag niets gehoord hebben, wil je me hier in een reactie dan een herinnering sturen? Ik ben volgende week zelf afwezig, maar een van mijn collega's kan de case er dan direct bijpakken om te zien of er een update is. Dan moet het helemaal goedkomen! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Bedankt voor de uitleg Marciano, hopelijk is het dan maandag geregeld en anders zal ik weer reageren.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@saned daar gaan we wel vanuit! Houd er rekening mee dat het momenteel erg druk is bij onze technische afdeling, maar de verwachting is dat ze het uiterlijk maandag opgepakt hebben. Als dat niet het geval is, laat het dan weten in dit topic. Dan kunnen we met je meekijken of er al wat meer bekend is.

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 25 februari 2025

Goedemiddag, er is nog steeds niks veranderd, mijn nummer is nog steeds niet bekend.

Inmiddels is het mooie verleng aanbod dat ik had gekregen ook verlopen.

Kunnen jullie kijken wat er aan de hand is?

Het casenummer is 76021537

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 26 februari 2025

Goedemiddag, we zijn weer een dag verder en er is nog steeds niks veranderd, mijn nummer is nog steeds niet bekend.

Kunnen jullie kijken of er wat meer bekend is?

Het casenummer is 76021537

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@saned, ik kijk het graag voor je na! Ik heb de case er gelijk bijgepakt en ik zie dat onze IT-afdeling deze niet kon oppakken, omdat de case niet volledig en volgens de juiste template was ingevuld. Vandaar dat je ook geen terugkoppeling van hen hebt ontvangen. Excuses hiervoor! Ik heb direct een nieuwe case voor je aangemaakt en doorgezet met alle informatie en de juiste template. Het referentienummer is: 76416822. De verwerkingstijd is momenteel maximaal 14 dagen, wegens de drukte. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het maximaal 14 dagen kan duren, voordat je een terugkoppeling ontvangt. Dit zal telefonisch of per mail zijn. 

Heb je ook voor mij een screenshot van deze foutmelding? Dan kan ik het in de case vermelden, zodat ze precies kunnen zien wat er aan de hand is! 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 februari 2025

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemiddag ​@saned, dank voor het delen van de screenshot! Ik heb deze direct toegevoegd aan de case, zodat ze precies kunnen zien wat er aan de hand is. Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt, zodat je je abonnement via Belsimpel kunt verlengen. 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 maart 2025

Beste Pharwin,

Morgen zijn we weer 14 dagen verder, de uiterste tijd waarop het gebeurd zou zijn, maar ik heb nog steeds geen positief bericht.

Kun je nagaan hoe het ervoor staat?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Ed, ik heb meteen gekeken of er een update is, maar deze is er nog niet. Excuses ik zie dat er inderdaad 14 dagen is gezegd, maar dit moet 14 werkdagen zijn. Met 14 werkdagen verwacht ik dat je a.s. woensdag aan de beurt bent. Zodra mijn collega's dit voor je hebben opgelost, nemen ze ook contact met je op. Mocht je woensdag/donderdag nog niets hebben gehoord. Laat het me dan weten. Dan kijk ik graag nog eens voor je. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen