Skip to main content
Beantwoord

telefoonnummer kan niet worden gekoppeld aan account

  • 25 oktober 2021
  • 6 reacties
  • 840 Bekeken

Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Bij de tmobile winkel konden ze mij niet helpen. Kan een expert aub contact met mij opnemen?

alvast dank

Beste antwoord door Dave

Hi @suprememaster,

Welkom bij T-Mobile! 

Het kan zo zijn dat bij nieuwe abonnementen en/of veranderingen van het abonnement het even kan duren voor alles verwerkt is. Daardoor zou het dus kunnen komen dat het bijvoorbeeld niet gelijk lukt om je My T-Mobile goed te activeren.

Dat zou ondertussen wel goed moeten werken, dus hopelijk is dat ook bij jou ondertussen al opgelost? Zo niet, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ieder geval controleren of alles aan onze kant goed is doorgekomen.

Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21024 reacties
  • 25 oktober 2021

Hallo @suprememaster 

Wanneer je een My T-Mobile account aanmaakt voor je abonnement dan is het telefoonnummer ook meteen gekoppeld aan het account.

Of heb je het over een abonnement toevoegen aan een bestaande account en bij welke stap gaat het dan mis?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 oktober 2021

Hoi,

Ik ben overgestapt naar T-mobile en mijn abonnement is vandaag ingegaan. Ik heb een t-mobile account aangemaakt en hij vraagt om mijn abonnement te koppelen via mijn telefoonnummer. Als ik mijn nummer invul krijg ik de 4-cijferige code binnen en probeer het vervolgens te koppelen. Als ik de code invul krijg ik een foutmelding ‘Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen. Let op: van de abonnementen die je toevoegt moeten wel de persoonlijke gegevens overeenkomen’. Ik heb niet eens persoonlijke gegevens kunnen invullen tijdens het aanmaken van het account

Ik ben overgestapt via mobiel.nl


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21024 reacties
  • 25 oktober 2021

Hmm, T-Mobile heeft een account aanmaken veranderd. Eerst moest je middels het 06 nummer een account aanmaken waarna je abonnement er meteen in stond.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 27 oktober 2021

Hi @suprememaster,

Welkom bij T-Mobile! 

Het kan zo zijn dat bij nieuwe abonnementen en/of veranderingen van het abonnement het even kan duren voor alles verwerkt is. Daardoor zou het dus kunnen komen dat het bijvoorbeeld niet gelijk lukt om je My T-Mobile goed te activeren.

Dat zou ondertussen wel goed moeten werken, dus hopelijk is dat ook bij jou ondertussen al opgelost? Zo niet, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ieder geval controleren of alles aan onze kant goed is doorgekomen.

Ik hoor het graag van je!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2021

Hi allen,

De klantenservice van Mobiel.nl en T-Mobile hebben het samen op kunnen lossen. Er was tijdens het nummerbehoud iets fout gegaan. De technische details weet ik niet, maar ik heb mijn account nu kunnen koppelen.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 27 oktober 2021

Dat is goed om te lezen, dat het is opgelost. Dank voor de terugkoppeling!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen