Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Bij de tmobile winkel konden ze mij niet helpen. Kan een expert aub contact met mij opnemen?
alvast dank
Ik kan mijn telefoonnummer niet koppelen aan mijn account. Bij de tmobile winkel konden ze mij niet helpen. Kan een expert aub contact met mij opnemen?
alvast dank
Beste antwoord door Dave
Hi
Welkom bij T-Mobile!
Het kan zo zijn dat bij nieuwe abonnementen en/of veranderingen van het abonnement het even kan duren voor alles verwerkt is. Daardoor zou het dus kunnen komen dat het bijvoorbeeld niet gelijk lukt om je My T-Mobile goed te activeren.
Dat zou ondertussen wel goed moeten werken, dus hopelijk is dat ook bij jou ondertussen al opgelost? Zo niet, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in ieder geval controleren of alles aan onze kant goed is doorgekomen.
Ik hoor het graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.