Skip to main content

Hallo, ik ben mijn telefoonkaart kwijtgeraakt, maar ik ben mijn nummer vergeten, maar ik heb het bankrekeningnummer wel toen ik me abonneerde. Kunt u mij helpen een nieuwe simkaart opnieuw uit te geven?

Hoi @andy123456,

 

Welkom op de Odido Community! Het is nooit fijn om iets kwijt te raken, vooral niet als het om een simkaart gaat. Wij kunnen niet zomaar een nieuwe simkaart opsturen, hier moeten wij een aantal checks voor uitvoeren. Ook hebben wij in de meeste gevallen echt het telefoonnummer nodig die bij het abonnement hoort. Er is wellicht een optie dat als je een abonnement hebt, lees: geen prepaid simkaart, dat je bij mijn collega's langs kunt gaan in een Odido winkel. Zij kunnen dan aan de hand van je ID-kaart je identiteit bevestigen. Dit is de makkelijkste keuze die ik je kan aanraden! Welke winkels bij jou in de buurt zitten, kun je vinden op onze website.

Als ik nog ietsvoor je kan doen, dan weet je mij te vinden! Geniet van je dag. 

 


Reageer