Skip to main content
Beantwoord

Telefoon abbonement verlengen, maar waar blijft nijn korting?

  • 24 december 2023
  • 6 reacties
  • 195 Bekeken

Ik mag verlenen. Jeej.

Nu wil ik het een keer met telefoon.

Zoals altijd wil ik de telefoon liefst in 1x betalen. Maar dan krijg ik niet de €48,- korting erbij.

Dus ik wilde dan ipv €15,-, naar €17,- per maand doen.

Maar de tijdelijke actie op de A54 (€2 x 24 = €48 totaal korting) werkt nergens en zie ik nergens terug.

 

Ik wil graag de Samsung A54 (paars) met 20gb en 120 minuten bellen voor €15, per maand… (ipv 15gb) (aangezien ik al klant ben en thuis ook afneem.) Maar ik wil ook dus de beloofde extra  korting (€48,-) voor als ik het 2 jaar contract neem.

Kan iemand mij helpen? want online lukt het niet.

 

( ter verduidelijking de €2,50 korting is omdat ik al meerdere diensten van odido afneem. En is dus niet van de speciale samsung actie afkomstig!)

Beste antwoord door eric

Dit is een speciale verleng actie, want op de gewone Odido pagina wordt het niet zo aangeboden. Als jij denkt dat het online niet werkt kun je het beste de Sales afdeling bellen op 0800-0092.

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • Antwoord
  • 25 december 2023

Dit is een speciale verleng actie, want op de gewone Odido pagina wordt het niet zo aangeboden. Als jij denkt dat het online niet werkt kun je het beste de Sales afdeling bellen op 0800-0092.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 december 2023

Vandaar meerdere keren contact gezocht. 

Uiteindelijk werd ik terug gebeld.

Het zou worden uitgezocht hoe dit zit.

Maar verbinding werd verbroken en ben niet meer terug gebeld. 

Ik heb nogmaals een terug bel verzoek gedaan… maar dat is alweer een half uur geleden.

 

Het is dat ik nu met een ziek kind en zelf ziek ben dit wil regelen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 december 2023

vandaag maar poging 8 van het bellen.

Hopelijk word ik vandaag WEL terug gebeld….


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Suzannne89 schreef:

vandaag maar poging 8 van het bellen.

Hopelijk word ik vandaag WEL terug gebeld….

Hallo @Suzannne89, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar~Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Heb je inmiddels contact vernomen met één van mijn collega's? Als dat niet het geval is, laat het dan even weten in dit topic. Dan ga ik dit voor je utzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 januari 2024
Pharwin van Odido schreef:
Suzannne89 schreef:

vandaag maar poging 8 van het bellen.

Hopelijk word ik vandaag WEL terug gebeld….

Hallo @Suzannne89, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar~Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Heb je inmiddels contact vernomen met één van mijn collega's? Als dat niet het geval is, laat het dan even weten in dit topic. Dan ga ik dit voor je utzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin

Beste,

 

Inmiddels ben ik maar overgestapt naar een ander. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
Suzannne89 schreef:
Pharwin van Odido schreef:
Suzannne89 schreef:

vandaag maar poging 8 van het bellen.

Hopelijk word ik vandaag WEL terug gebeld….

Hallo @Suzannne89, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar~Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Heb je inmiddels contact vernomen met één van mijn collega's? Als dat niet het geval is, laat het dan even weten in dit topic. Dan ga ik dit voor je utzoeken! 

Groetjes, 

Pharwin

Beste,

 

Inmiddels ben ik maar overgestapt naar een ander. 

Hallo @Suzannne89, dat is erg jammer om te lezen! Zeer begrijpelijk als je elders een beter aanbod hebt gevonden. Ik wens je in ieder geval veel plezier bij je nieuwe provider! 

Groetjes, 

Pharwin


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen