Skip to main content

@Cheyenne van Odido 

Hoi @2Fast4U ,

Gaat dit nog over de vraag van jou van een Tele2 abonnement? Daar had je toch al een topic over. Het advies was om de Tele2 klantenservice te bellen. 0207544444. Moderators op dit forum hebben daar verder geen inzicht in.

Hoi @2Fast4U ,

Gaat dit nog over de vraag van jou van een Tele2 abonnement? Daar had je toch al een topic over. Het advies was om de Tele2 klantenservice te bellen. 0207544444. Moderators op dit forum hebben daar verder geen inzicht in.

Zou je een nieuwe reactie in jouw topic willen geven en doorlinken naar deze review? We komen dan zo snel mogelijk bij je terug! Tot snel, Cheyenne van Odido

Eerste lezen maatje!

@eric 

Hoi @2Fast4U ,

Ik ben gewoon een forumlid,  geen MAATje van je..

Je opent een nieuw topic over hetzelfde onderwerp. Allemaal niet de bedoeling hier op het forum

Hier spreek je al met moderators die ook al antwoord hebben gegeven.

Hoi @2Fast4U ,

Je opent een nieuw topic over hetzelfde onderwerp en zelfs een type "wens" waar mensen op kunnen stemmen. Allemaal niet de bedoeling hier op het forum

Wat kom je met je neus overal in duiken>? heb je niet iets anders te doen? STOP MET JE ONZIN.

Ik krijg verzoek om een topic aan te maken met de link waar gevraagd is.

ciao

Hoi @2Fast4U ,

Je opent een nieuw topic over hetzelfde onderwerp en zelfs een type "wens" waar mensen op kunnen stemmen. Allemaal niet de bedoeling hier op het forum

Wat kom je met je neus overal in duiken>? heb je niet iets anders te doen? STOP MET JE ONZIN.

Ik krijg verzoek om een topic aan te maken met de link waar gevraagd is.

ciao@eric 

Bye bye @2Fast4U 

@2Fast4U  nou ja zeg ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?

Doe even normaal man. Dit is een klant helpt klant community dus iedereen mag helpen. En klopt dubbel posten is verboden. 

@2Fast4U  nou ja zeg ben je met het verkeerde been uit bed gestapt?

Doe even normaal man. Dit is een klant helpt klant community dus iedereen mag helpen. En klopt dubbel posten is verboden. 

hey jij hoeft mij ook niks wijs te maken…

ik ben bezig met een probleem op te lossen.

krijg verzoek om een nieuwe topic aan te maken dus dan doe ik dat.

Byebye @Cristien 

Dat lees je dan verkeerd 

@2Fast4U  Er staat:

Zou je een nieuwe reactie in jouw topic willen geven en doorlinken naar deze review? We komen dan zo snel mogelijk bij je terug! Tot snel, Cheyenne van Odido

En dat is nog geen rede om zo onaardig te doen. 
prettige zonnige dag vandaag. bye bye 👋 🌞

Hi allemaal, laten we het centraal houden in het originele topic: Addeling; Customer Finance Administrator | Odido community

Ik heb hier zojuist in gereageerd. Dit topic gaat op slot.