Hoi
Gaat dit nog over de vraag van jou van een Tele2 abonnement? Daar had je toch al een topic over. Het advies was om de Tele2 klantenservice te bellen. 0207544444. Moderators op dit forum hebben daar verder geen inzicht in.
Hoi
Gaat dit nog over de vraag van jou van een Tele2 abonnement? Daar had je toch al een topic over. Het advies was om de Tele2 klantenservice te bellen. 0207544444. Moderators op dit forum hebben daar verder geen inzicht in.
Zou je een nieuwe reactie in jouw topic willen geven en doorlinken naar deze review? We komen dan zo snel mogelijk bij je terug! Tot snel, Cheyenne van Odido
Eerste lezen maatje!
Hoi
Ik ben gewoon een forumlid, geen MAATje van je..
Je opent een nieuw topic over hetzelfde onderwerp. Allemaal niet de bedoeling hier op het forum
Hier spreek je al met moderators die ook al antwoord hebben gegeven.
Hoi
Je opent een nieuw topic over hetzelfde onderwerp en zelfs een type "wens" waar mensen op kunnen stemmen. Allemaal niet de bedoeling hier op het forum
Wat kom je met je neus overal in duiken>? heb je niet iets anders te doen? STOP MET JE ONZIN.
Ik krijg verzoek om een topic aan te maken met de link waar gevraagd is.
ciao
Hoi
Je opent een nieuw topic over hetzelfde onderwerp en zelfs een type "wens" waar mensen op kunnen stemmen. Allemaal niet de bedoeling hier op het forum
Wat kom je met je neus overal in duiken>? heb je niet iets anders te doen? STOP MET JE ONZIN.
Ik krijg verzoek om een topic aan te maken met de link waar gevraagd is.
ciao
Bye bye
Doe even normaal man. Dit is een klant helpt klant community dus iedereen mag helpen. En klopt dubbel posten is verboden.
Doe even normaal man. Dit is een klant helpt klant community dus iedereen mag helpen. En klopt dubbel posten is verboden.
hey jij hoeft mij ook niks wijs te maken…
ik ben bezig met een probleem op te lossen.
krijg verzoek om een nieuwe topic aan te maken dus dan doe ik dat.
Byebye
Dat lees je dan verkeerd
Zou je een nieuwe reactie in jouw topic willen geven en doorlinken naar deze review? We komen dan zo snel mogelijk bij je terug! Tot snel, Cheyenne van Odido
En dat is nog geen rede om zo onaardig te doen.
prettige zonnige dag vandaag. bye bye
Hi allemaal, laten we het centraal houden in het originele topic: Addeling; Customer Finance Administrator | Odido community
Ik heb hier zojuist in gereageerd. Dit topic gaat op slot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.