Skip to main content

Beste mensen, ex-tele2 klanten,

Waar zijn de mobiele tele2 abonnementen gebleven? Tele2 heet nu Odido, samen met tmobile, maar het aanbod van tele2 is verdwenen, ik kan toch niet de enige zijn die dit mist?

Als klant van tele2 was ik al enige tijd aan het overwegen om mijn mobiele abonnement te verlengen. 20GB voor 16 euro per maand is namelijk erg aantrekkelijk, en aangezien dat na 2 jaar inmiddels is verhoogd tot bijna 18 euro, zou het lonen om opnieuw een 2 jarig contract af te nemen voor terug 16 euro. Of misschien een goedkopere, inclusief telefoon.. twijfels twijfels.

Toen op een dag, de naam van het netwerk op mijn scherm ineens anders was. Grappig, zo'n verrassings actie. Er zou niks veranderen zeiden de media, of werkelijk? Later ontvang ik een email hierover. Uit de email:

>Je abonnement blijft hetzelfde. Een nieuwe naam, maar al het goede blijft. Zoals je abonnement, de tarieven en voorwaarden, Klantvoordeel en ons supersnelle 5G‑netwerk.

Nee, alle abonnement zijn verdwenen. Ja, wat je nu hebt loopt wel door, maar alle opties die je kende om te verlengen zijn vervangen door duurdere.

>Wat is er dan anders? Je krijgt nieuwe mogelijkheden.

Ja, er zijn dure unlimited opties bijgekomen. Maar de opties die de tele2 klanten kenden zijn weg, maar dat lijkt overal ontkend te worden.

Het huidige aanbod lijkt eerder op het oude tmobile aanbod. Wat is er over voor de tele2 klanten na deze “naamswijziging” ?

Hoi @basvdbas ,

Tele2 en t-mobile abonnementen zijn vervangen door een nieuw aanbod onder de merknaam Odido.

Zolang je niet verlengt blijven de voorwaarden van je oude abonnement van kracht en na de looptijd wordt het abonnement maandelijks opzegbaar.

Mocht je willen verlengen, dan zul je dat met de nieuwe proposities van Odido moeten doen. Het is iets anders dan de oude, maar heel erg toekomst gericht. Er zit vast iets voor je tussen.


Reageer