Skip to main content

Ik zoek de tarieven voor bellen naar het buitenland (vanuit NL of vanuit het buitenland), waar kan ik deze vinden?

Klopt het dat er nergens in https://www.t-mobile.nl/my/dashboard een link naar deze tarieven staat, behalve de algemene link in de footer?

En hetzelfde voor https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement ?

Op https://www.t-mobile.nl/tarieven staat “Kijk welk abonnement jij hebt via My T-Mobile, zodat je weet welk prijsplan voor jou geldt.”, handig!

Maar welk abonnement je precies hebt lijkt ook op My T-Mobile niet direct te staan.. kijk ik er overheen?

@Olaf van der Spek

Als je via de website inlogt op je My T-Mobile account en bjj jouw abonnement in het menu bij buitenland kijkt, dan zie je al wat tarieven voor het bellen in en naar het buitenland.

Indien je een GO abonnement helpt maar niet weet welke, wanneer was de startdatum als je kijkt onder abonnement & instellingen?


@Olaf van der Spek

Als je via de website inlogt op je My T-Mobile account en bjj jouw abonnement in het menu bij buitenland kijkt, dan zie je al wat tarieven voor het bellen in en naar het buitenland.

 

 

Op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/buitenland zie ik niks qua tarieven voor bijvoorbeeld Nieuw Zeeland.

 

Indien je een GO abonnement helpt maar niet weet welke, wanneer was de startdatum als je kijkt onder abonnement & instellingen?

Ah, verstopt acher Meer..

Startdatum

4 oktober 2019


Hallo @Olaf van der Spek 

Op die pagina van buitenland onder buiten de bundel tarieven in de EU staat wel wat qua tarieven.

Deze tarievenlijst hoort volgens mij bij jouw GO abonnement.


Hallo @Olaf van der Spek 

Op die pagina van buitenland onder buiten de bundel tarieven in de EU staat wel wat qua tarieven.

Deze tarievenlijst hoort volgens mij bij jouw GO abonnement.

OK, maar waarom is het blijkbaar zo lastig om de tarieven te vinden die van toepassing zijn?


@Olaf van der Spek

Waarom lijkt het je lastig?

Je zij 4 oktober 2019 en op de tarievenpagina onder GO abonnementen zag je alle abonnementen en daarbij stond vanaf wanneer verkocht en tot wanneer verkocht.

Het was gewoon kijken onder welke tarievenlijst 4 oktober 2019 valt.


@Olaf van der Spek

Waarom lijkt het je lastig?

 

Als ik dit aan iemand met wat minder verstand van tech uit moet leggen, denk je dat hij het dan begrijpt?

 

 


@Olaf van der Spek 

Om eerlijk te zijn, hier is niks technisch aan volgens mij.

Voorbeeldje van hoe het op die pagina staat.

Verkocht vanaf 9 september 2019, verkocht tot 29 oktober 2019. Dan weet je toch dat je die tarievenlijst moet hebben omdat 4 oktober 2019 hierin valt?


@Olaf van der Spek

Om eerlijk te zijn, hier is niks technisch aan volgens mij.

Voorbeeldje van hoe het op die pagina staat.

Verkocht vanaf 9 september 2019, verkocht tot 29 oktober 2019. Dan weet je toch dat je die tarievenlijst moet hebben omdat 4 oktober 2019 hierin valt?

 

Dan moet ik wel eerste weten welk abo ik precies heb en wanneer dat ook alweer is ingegaan..


Reageer