Ik heb een familielid met een Stel Samen & Stel Bij met onbeperkt bellen en onbeperkt (traag) internet die contractueel heeft gelopen van (niet schrikken) juni 2008 tot juni 2010. Sindsdien is er echter niets aan het abonnement meer veranderd en loopt die tot de dag van vandaag zo door. Sinds die tijd is er ook een T-Mobile Samen groep aanwezig en daarbij kon je een cadeau kiezen. Die staat ingesteld op 2,50 korting per maand. Ik heb nog een ander familielid met hetzelfde abonnement uit dezelfde periode en daar hebben we een jaar of twee terug het “cadeau” kunnen aanpassen van 2,50 korting naar een internetbundel van 750 MB geldig binnen Nederland. Voor dit abonnement zou ik dat eigenlijk ook willen doen, echter lijkt er binnen My T-Mobile niets meer terug te vinden zijn over T-Mobile Samen. Een oude URL die ik gevonden heb om T-Mobile Samen te beheren, geeft aan dat de pagina op slot zit.
Weet iemand of er nog mutaties zijn te doen aan een T-Mobile Samen groep? Ik zag toevallig een ander topic van een maand geleden, waarbij het iemand nog wel gelukt is T-Mobile Samen instellingen in te zien: