Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile mobiel abonnement opzeggen, wel account Deezer behouden


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

 

Sinds lange tijd heb ik een mobiel abonnement van T-Mobile met Deezer Vast. Helemaal fijn. Helaas ga ik T-Mobile verlaten, maar wil ik wel mijn Deezer behouden. Dus niet alleen playlist overzetten, dat lukt me wel, maar ook alle afgespeelde muziek etc die mijn flow bepaalt.


M.a.w. kan ik na opzeggen mijn Deezer account bij Deezer zelf gaan betalen en mijn user daar behouden?

 

Groet,

Robert

Beste antwoord door Rkam

Hajar van Odido schreef:

Hi Robert,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Is daar een bijzondere reden voor? Mochten we je kunnen houden dan doen we dat natuurlijk graag!

Ik ben zelf ook echt een Deezer fan dus snap je vraag helemaal. Je Deezer Vast bundel loopt via ons tot het einde van je contract. Daarna kan je via Deezer zelf een abonnement afsluiten. Via deze pagina kun je een abonnement bij ze afsluiten en als je vragen hebt over Deezer kun je ook bij ze terecht. 

Ik hoop dat je zo verder komt en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zoals bijvoorbeeld jou bij ons houden, let me know! :) 

 

Hi Hajar,

Bedankt voor het snelle antwoord. Via Deezer kreeg ik te horen dat na opzegging het Deezer-account wordt omgezet van Premium naar Free. Daarna kan ik het weer upgraden, want reclames zijn tenenkrommend ;)

Groet,

Robert

Bekijk origineel

2 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 30 maart 2023

Hi Robert,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Is daar een bijzondere reden voor? Mochten we je kunnen houden dan doen we dat natuurlijk graag!

Ik ben zelf ook echt een Deezer fan dus snap je vraag helemaal. Je Deezer Vast bundel loopt via ons tot het einde van je contract. Daarna kan je via Deezer zelf een abonnement afsluiten. Via deze pagina kun je een abonnement bij ze afsluiten en als je vragen hebt over Deezer kun je ook bij ze terecht. 

Ik hoop dat je zo verder komt en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zoals bijvoorbeeld jou bij ons houden, let me know! :) 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 30 maart 2023
Hajar van Odido schreef:

Hi Robert,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten. Is daar een bijzondere reden voor? Mochten we je kunnen houden dan doen we dat natuurlijk graag!

Ik ben zelf ook echt een Deezer fan dus snap je vraag helemaal. Je Deezer Vast bundel loopt via ons tot het einde van je contract. Daarna kan je via Deezer zelf een abonnement afsluiten. Via deze pagina kun je een abonnement bij ze afsluiten en als je vragen hebt over Deezer kun je ook bij ze terecht. 

Ik hoop dat je zo verder komt en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zoals bijvoorbeeld jou bij ons houden, let me know! :) 

 

Hi Hajar,

Bedankt voor het snelle antwoord. Via Deezer kreeg ik te horen dat na opzegging het Deezer-account wordt omgezet van Premium naar Free. Daarna kan ik het weer upgraden, want reclames zijn tenenkrommend ;)

Groet,

Robert


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen