Ik heb een oud abonnement van T-Mobile waarbij ik voor 25 euro unlimited data (225mbps) en bellen heb en voor 25 euro internet thuis 1GB. Nu kan ik via Odido verlengen, maar wat ik ook doe.. ik kom een stuk duurder uit dan voorheen. Dat betekent dus dat ik niet kan verlengen, nooit een ander toestel kan doen omdat mijn abonnement dan veranderd en ik dus aanzienlijk meer moet gaan betalen. Telefonisch werd ik ook niet echt lekker geholpen, dus wat nu? Iemand die mij hier wel kan helpen?
Hallo
Je kan kiezen om niet te verlengen en een los toestel erbij te nemen, let wel op dat er jaarlijks inflatiecorrectie bij komt.
Hallo
Je kan kiezen om niet te verlengen en een los toestel erbij te nemen, let wel op dat er jaarlijks inflatiecorrectie bij komt.
Ja, dat is wat ik tot dusver doe. Maar vind het nogal vreemd dat ik niet normaal kan verlengen. En de inflatie is tot dusver nog steeds minder dan wat een nieuw abonnement kost. Betaal nu voor mijn eigen abbo + internet thuis + abbo van mijn man (15gb en onbeperkt bellen) in totaal €77,09 na de inflaties van afgelopen jaren. Maar als ik nu mijn abonnement aanpas oid kost me dat gewoon bakken met geld…
Wat is er vreemd aan? De 25-25 propositie is verleden tijd, nu heeft Odido een nieuwe propositie met het bijbehorende klantvoordeel programma.
Doe wat voor jou het beste is
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.