Skip to main content

Goedemiddag!

Gisteren heb ik mijn mobiele abonnement via Belsimpel verlengd, maar blijft deze bij hen hangen, omdat ze geen klantgegevens kunnen uitlezen door een storing. Hier baal ik natuurlijk een beetje van, omdat ik vandaag mijn toestel zou ontvangen.

Volgens Belsimpel zou T Mobile hier hard aan werken en pas volgende week opgelost zijn… Klopt dit, en is er niet een manier om de klantgegevens handmatig aan te leveren zodat ik mijn abonnement en toestel kan ontvangen?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

De processen en afhandeling tussen retailers en T-mobile is niet iets waar moderators invloed op hebben. Dit zijn vaak complexe IT integraties waarbij registratie en uitwisseling van gegevens meer is dan alleen even wat NAW zaken. Denk aan BKR, maar ook de commissie registratie voor een retailer. 

Of Belsimpel vanuit hun gemak de schuld maar bij T-mobile neerlegt weet ik niet. Geen van de partijen heeft baat bij zo'n storing. Gisteren waren er nog genoeg forumleden die via een retailer een Apple hebben besteld.


Reageer