Status annulering niet geüpdate

  • 25 March 2024
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi allen,

Een tijd geleden heb ik door een verhuizing een nieuw contract/verlenging aangegaan, waarmee ik gelijk over zou stappen naar glasvezel. Omdat de aanleg hierop, net als bij velen hier blijkbaar, nogal op zich liet wachten (en daarmee ook de verhuizing van mijn mobiele Odido abonnement), heb ik alles maar geannuleerd. Ik heb daarom de modem die klaarstond voor de installatie teruggestuurd en inmiddels ook een bevestiging van ontvangst van Odido.

Lijkt mij dat daarmee alles is afgerond, maar als ik inlog blijft de status van de geannuleerde bestelling/verhuizing op annuleren staan ipv verhuizing geannuleerd. Heb vorige week contact gehad met klantenservice. Blijkbaar had iemand iets verkeerds aangevinkt. Daarom heeft de medewerker iets opnieuw in gang gestoken, maar voorlopig zonder resultaat. Daardoor kan ik dus ook nog steeds niet mijn mobiele abonnement op het juiste adres zetten (ik wil die graag verlengen en evt een tweede afsluiten).

Is er hier iemand die weet wat ik nog kan doen om de status op afgerond te krijgen? Wellicht een afdeling, waar ze dit wel kunnen aanpassen, die je kunt mailen oid? Ik hoor het graag.

Alvast bedankt,

Maurice

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @MJ79, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de annulering nog niet verwerkt is in mijn systeem. Ik zie dat je hierover al contact gehad hebt met onze klantenservice. Dit is inderdaad de reden dat je het zelf niet kan aanpassen, maar geen zorgen, daar kan mijn zeer bekwame collega @Pharwin van Odido je mee helpen. Zou jij Maurice kunnen helpen met het aanpassen van zijn adres? Thankyou! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @MJ79, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de annulering nog niet verwerkt is in mijn systeem. Ik zie dat je hierover al contact gehad hebt met onze klantenservice. Dit is inderdaad de reden dat je het zelf niet kan aanpassen, maar geen zorgen, daar kan mijn zeer bekwame collega @Pharwin van Odido je mee helpen. Zou jij Maurice kunnen helpen met het aanpassen van zijn adres? Thankyou! 

Hoi @Tommie van Odido ,

Bedankt voor je reactie. Adres is inmiddels veranderd (heb thuis abonnement gewoon ontkoppeld). Ik neem aan dat die annulering dan op de achtergrond nog wel een keer goed komt.

 

Hi @MJ79, welkom op onze Community!

Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat de annulering nog niet verwerkt is in mijn systeem. Ik zie dat je hierover al contact gehad hebt met onze klantenservice. Dit is inderdaad de reden dat je het zelf niet kan aanpassen, maar geen zorgen, daar kan mijn zeer bekwame collega @Pharwin van Odido je mee helpen. Zou jij Maurice kunnen helpen met het aanpassen van zijn adres? Thankyou! 

 

Reputatie 6
Badge +6

@MJ79 superfijn dat het inmiddels is aangepast! Yes, de annulering zal vanzelf vanuit onze kant in orde worden gemaakt, het is voor nu nog even geduldig afwachten. Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag toegewenst! 😄

Reageer