Hoi allen,
Een tijd geleden heb ik door een verhuizing een nieuw contract/verlenging aangegaan, waarmee ik gelijk over zou stappen naar glasvezel. Omdat de aanleg hierop, net als bij velen hier blijkbaar, nogal op zich liet wachten (en daarmee ook de verhuizing van mijn mobiele Odido abonnement), heb ik alles maar geannuleerd. Ik heb daarom de modem die klaarstond voor de installatie teruggestuurd en inmiddels ook een bevestiging van ontvangst van Odido.
Lijkt mij dat daarmee alles is afgerond, maar als ik inlog blijft de status van de geannuleerde bestelling/verhuizing op annuleren staan ipv verhuizing geannuleerd. Heb vorige week contact gehad met klantenservice. Blijkbaar had iemand iets verkeerds aangevinkt. Daarom heeft de medewerker iets opnieuw in gang gestoken, maar voorlopig zonder resultaat. Daardoor kan ik dus ook nog steeds niet mijn mobiele abonnement op het juiste adres zetten (ik wil die graag verlengen en evt een tweede afsluiten).
Is er hier iemand die weet wat ik nog kan doen om de status op afgerond te krijgen? Wellicht een afdeling, waar ze dit wel kunnen aanpassen, die je kunt mailen oid? Ik hoor het graag.
Alvast bedankt,
Maurice