Beantwoord

Startdatum na verlenging met toestelflexibiliteit klopt niet

  • 7 October 2023
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi allemaal,

Afgelopen zondag 1 oktober heb ik mijn Sim Only (die 19 februari 2024 zou aflopen) online verlengd via mijn Odido account. Ik maakte gebruik van de knop “verlengen met toestelflexibiliteit” en heb een iPhone 15 Pro bijbesteld zonder toestelkrediet (meteen helemaal betaald dus). De iPhone wordt ergens komende weken geleverd.

Bij gebruik van toestelflexibiliteit meer dan 4 maanden voor je einddatum zou het nieuwe abonnement volgens de voorwaarden direct moeten ingaan (op 1 oktober dus). Ik kreeg dan ook netjes een mail dat mijn bestelling is ontvangen en in dezelfde mail stond ook zoals verwacht:

Ingangsdatum abonnement: Je verlenging gaat in op 01-10-2023.

 

Als ik nu echter bij mijn abonnement in Mijn Odido kijk, zie ik iets geks:

Huidig: einddatum 19 februari 2024 (nog steeds mijn oude abbonnement dus)

Nieuw: startdatum 29 januari 2024 - einddatum 28 januari 2026

 

Ik ben bang dat er administratief iets mis is gegaan. Kan iemand me hierbij helpen? Die 29 januari lijkt nu een willekeurige datum tussen vandaag en mijn vroegere einddatum en bovendien overlappen “Huidig” en “Nieuw” elkaar qua datum...


Alvast dank!

icon

Beste antwoord door eric 7 October 2023, 14:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het abonnement gaat in zodra het toestel is afgeleverd. Dan worden de data in je my-odido automatisch aangepast.

Hi Eric, hartelijk dank voor je antwoord. Dat is het dus gewoon even afwachten als ik je goed begrijp!

Reageer