Geachte heer/mevrouw,
Ik bevind me momenteel in een zeer urgente situatie. Mijn telefoon is onlangs kapot gegaan en had een e-SIM. Ik probeer al enige tijd een nieuwe SIM-kaart aan te vragen, maar ik kan niet meer inloggen op mijn account omdat ik geen SMS-berichten kan ontvangen voor de verificatie.
Het contract van mijn mobiele telefoon staat op naam van mijn vader vanwege de familievoordeel regeling bij Odido en ik vroeger bij hem op hetzelfde adres woonde, maar ik heb een eigen nummer en account waarop mijn e-mailadres en adres staan geregistreerd. Mijn nummer is gelinkt aan mijn e-mailadres (wat mijn naam bevat) en ik heb al jaren een abonnement bij Odido. Het zou duidelijk zichtbaar moeten zijn dat dit mijn nummer is en dat ik hier wel een nieuwe SIM of e-SIM voor moet kunnen aanvragen.
Tot nu toe heb ik medewerkers gesproken die totaal niet behulpzaam en begripvol waren. Ik hoop nu eindelijk iemand te bereiken die wel bereid is mij te helpen.
Ik ben ernstig ziek en heb hierdoor al veel vertraging opgelopen. Ik kan niet inloggen bij mijn zorgportaal omdat ook dit via SMS-verificatie gaat. Hierdoor heb ik grote problemen met communicatie en ben ik niet bereikbaar voor belangrijke telefoontjes. Na veel moeite heb ik gelukkig morgen een afspraak in het ziekenhuis kunnen maken, waar ik hoor welke behandeling ik krijg. Dit zal hoogstwaarschijnlijk een ingrijpende operatie op korte termijn zijn.
Omdat ik alleen woon, heeft mijn huisarts benadrukt dat ik met spoed mijn telefoon weer werkzaam moet krijgen. De problemen en vertragingen die ik hierdoor ondervind, kunnen levensbedreigend zijn.
Mijn vader is vaak langdurig in Japan, is erg oud en heeft zelf veel gezondheidsproblemen. Ondanks dat, weet ik zeker dat hij, zodra hij hoort over mijn aankomende operatie, zo snel mogelijk actie zal ondernemen om dit te regelen. Hij kan zelf contact opnemen via telefoon, en is hopelijk in staat naar de winkel te gaan in het geval dat nodig is, of een e-mail sturen, maar door de staat van mijn gezondheid kan ik hier niet op wachten.
Bij een telefonisch contact met een van uw medewerkers werd mij verteld dat een nieuwe e-SIM naar mijn e-mailadres gestuurd kan worden. Of een nieuwe simkaart naar mijn adres. Ik verzoek u daarom dringend om mij zo snel mogelijk te helpen met het verkrijgen van een nieuwe e-SIM of SIM-kaart naar mijn adres te sturen, of hulp bij het kunnen inloggen van mijn account.
Ik kan benodigde vragen die horen bij het abonnement en account beantwoorden en informatie verstrekken over mijn vader om dit proces te versnellen.
Alvast heel hartelijk bedankt voor uw spoedige hulp en begrip.