Mijn zakelijke abonnement is afgesloten / beeindigd. Ik kan niet meer bellen / niet meer smse en kan dus geen contact opnemen. Ik heb gebeld over een betalingsachterstand en wanneer ik de achterstand kon betalen. Dat kan ik nu maar sinds vanmorgen heb ik geen producten meer in mijn odido en ook geen service meer.. hoe nu verder? Ik kan het nummer niet kwijtraken! Hoe kom ik in contact en hoe heractiveer ik mijn nummer!?
gr. Mark
Hoi
Ik wil je toch niet met '’lege handen'’ weg laten gaan, vandaar dat ik een uitzondering wil maken en met je mee wil kijken wat de oorzaak is en of ik je meer duidelijkheid hierover kan geven. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Hoi
Ik wil je toch niet met '’lege handen'’ weg laten gaan, vandaar dat ik een uitzondering wil maken en met je mee wil kijken wat de oorzaak is en of ik je meer duidelijkheid hierover kan geven. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Hi
Thanks voor je bericht! Ik heb inmiddels contact gehad met zakelijk en het probleem is opgelost!
Goedemorgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.