Skip to main content

Mijn zakelijke abonnement is afgesloten / beeindigd. Ik kan niet meer bellen / niet meer smse en kan dus geen contact opnemen. Ik heb gebeld over een betalingsachterstand en wanneer ik de achterstand kon betalen. Dat kan ik nu maar sinds vanmorgen heb ik geen producten meer in mijn odido en ook geen service meer.. hoe nu verder? Ik kan het nummer niet kwijtraken! Hoe kom ik in contact en hoe heractiveer ik mijn nummer!?

gr. Mark

Hoi ​@MaMiNo, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat dit vragen oproept. Aangezien dit om een Zakelijk abonnement gaat, kun je het beste bellen met mijn collega's van de Zakelijke Afdeling: 0800-7112. Zij helpen je graag hiermee verder! Goed om te weten: onze community is voornamelijk alleen bedoelt voor particuliere klanten, die onderling elkaar helpen en kennis met elkaar delen. Voor onze Zakelijke klanten hebben we ook beperkte rechten, vandaar dat het lastig wordt om met je mee te kunnen kijken. 

Ik wil je toch niet met '’lege handen'’ weg laten gaan, vandaar dat ik een uitzondering wil maken en met je mee wil kijken wat de oorzaak is en of ik je meer duidelijkheid hierover kan geven. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

 


Hoi ​@MaMiNo, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat dit vragen oproept. Aangezien dit om een Zakelijk abonnement gaat, kun je het beste bellen met mijn collega's van de Zakelijke Afdeling: 0800-7112. Zij helpen je graag hiermee verder! Goed om te weten: onze community is voornamelijk alleen bedoelt voor particuliere klanten, die onderling elkaar helpen en kennis met elkaar delen. Voor onze Zakelijke klanten hebben we ook beperkte rechten, vandaar dat het lastig wordt om met je mee te kunnen kijken. 

Ik wil je toch niet met '’lege handen'’ weg laten gaan, vandaar dat ik een uitzondering wil maken en met je mee wil kijken wat de oorzaak is en of ik je meer duidelijkheid hierover kan geven. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

 

Hi ​@Pharwin van Odido 

Thanks voor je bericht! Ik heb inmiddels contact gehad met zakelijk en het probleem is opgelost!


Goedemorgen ​@MaMiNo, fijn dat het is opgelost, daar ben ik erg blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 


Reageer