Hoi, ik mag verlengen, en jullie zeggen een speciaal verlengaanbod voor mij te hebben als ik inlog bij mijn Odido. Dit aanbod is echter precies hetzelfde als wanneer ik niet inlog en gewoon een (nieuw) abonnement op jullie website af zou willen sluiten? Waar kan ik het speciale aanbod met scherp tarief voor jarenlange trouwe klanten vinden? Bedankt!
Hi Micha, allereerst tof om te lezen dat je al jarenlang deel uitmaakt van onze T-Mobile en Odido-familie! Ik heb direct met je meegekeken, maar ik kan niets vinden over een speciaal verlengaanbod. Ik zie wel dat er een 'normaal’ aanbod staat waar je naar kunt kijken. Gaat het om nummer dat eindigt op 97? Heb je een screenshot voor me waarin staat dat er een speciaal verlengaanbod met scherp tarief voor je klaarstaat?
Hoi Marciano, ik zie het inderdaad nergens meer terug, het "speciaal voor jou”, maar dit stond me wel bij dat dit eerder wel te zien was? Maar er zijn voor bestaande trouwe klanten dus geen andere (betere) aanbiedingen dan voor klanten die jaarlijks (s)hoppen?
Hallo
Ik heb ook al een aantal keer mogen verlengen en nu mag ik weer verlengen. Ik krijg ook inderdaad altijd een knop met verlengaanbod oid maar als je erop klikt zie je vervolgens gewoon hetzelfde als op de website.
Voor nieuwe klanten en bestaande klanten is het aanbod hetzelfde.
Overigens, er staat wel degelijk wanneer ik inlog “Bekijk je verlengaanbod". En als je niet inlogt en gewoon een nieuw abonnement af wilt sluiten, is het “aanbod” precies hetzelfde. Wat is dan het “verlengaanbod”? zie hier aanbieding wanneer ik “verleng”
en dit is de aanbieding wanneer je als nieuwe klant af wilt sluiten:
Hallo
Hoi
Odido beloont klanten die meerdere abonnementen afnemen met klantvoordeel. De bodem qua kortingen is in Nederland bereikt. Nieuwe klanten worden nog wel 'gekocht ', maar met zet vooral in op onderscheiden in proposities die klanten behouden. Kijk naar het samen unlimited aanbod van Odido.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.