Ik wil (de ) graag mijn mobiele abonnement overzetten met nummber behoud maar krijg geen sms bericht ter verificatie. Chatbox werkt alleen maar voor bestaande accounts. Heeft iemand een goede tip. Wordt niet gemakkelijk gemaakt klant te worden.
Hi
Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je gebruikt. Dan kijk ik met je mee!
Ik neem aan dat dit spam is. Ik ga uiteraard geen privé gegevens delen via dit kanaal. U overtreed ook nog eens de data privacy wet op deze manier.
Hi
Ik ben een Odido medewerker en dit is een klant-helpt-klant forum waar zowel klanten als medewerkers reageren. Je herkent de medewerkers aan de tag Moderator. De gegevens vraag ik ter verificatie zodat ik de abonnement houder help en niet iemand die zich voordoet alsof. Als je liever niet online wordt geholpen dan kun je ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.