Zeker je kan via Mijn Odido gewoon een multi-sim bestellen. Enkel wel alleen als je een actief abonnement hebt bij Odido.
Zie: https://www.odido.nl/extra/multisim je hoeft hier verder niks te doen, maar dit is ter informatie. Je regelt je multi-sim gemakkelijk via "Mijn Odido"
hoi @rutger752239 ,
Ja, dat is zeker mogelijk bij Odido. Zie hier de informatie pagina.
Ik vroeg in de winkel in Leiden vorige week en toen gaven ze aan dat dit alleen voor consumenten en klein zakelijk is.
bij ons werken 180-200 man, voor groot zakelijk zou dit nog niet zo zijn… kan het ook nergens vinden op de website van jullie, vandaar de vraag
Ik vroeg in de winkel in Leiden vorige week en toen gaven ze aan dat dit alleen voor consumenten en klein zakelijk is.
bij ons werken 180-200 man, voor groot zakelijk zou dit nog niet zo zijn… kan het ook nergens vinden op de website van jullie, vandaar de vraag
Heb je zelf een "Mijn Odido" account voor je abonnement? Dan zou je kunnen kijken of dit mogelijk is.
Nee, ik heb dit nog niet, nummer zit bij KPN…..
zou je eens kunnen vragen voor welke zakelijke abonnementen ( mkb/ grotere bedrijven ) dit allemaal mogelijk is/ of niet?
Nee, ik heb dit nog niet, nummer zit bij KPN…..
zou je eens kunnen vragen voor welke zakelijke abonnementen ( mkb/ grotere bedrijven ) dit allemaal mogelijk is/ of niet?
Ik ben net als jou een klant, misschien kan je bellen met Odido zakelijk? Dit is vooral een forum gericht op particuliere consumenten.
https://www.odido.nl/zakelijk/contact
Multi sim is ook mogelijk bij KPN