Skip to main content

Goedenavond,

Sinds gister ben ik terug uit het buitenland en zag dat mijn simkaart vergrendeld is op een of ander manier.

Bij het opstarten van de mobiel met de simkaart wordt om de PUK code gevraagd. Deze voer ik netjes in en vervolgens wordt er aangegeven om een nieuwe pincode in te voeren. Wanneer dit ik doe en de stappen volg zoals er om wordt gevraagd: eerst was het pincode invoeren, nieuw pincode invoeren en de pincode herhalen, word ik vervolgens teruggeleid naar PUK code invoeren.. zie foto's. 

Waar gaat het fout? Ik heb inmiddels al 6 keer geprobeerd, nog 4 pogingen over. De PUK code en pincode zijn juist, maar alsnog wordt de simkaart niet vergrendeld en dien ik opnieuw de eerste stap (PUK code invoeren) uit te voeren.. zo verlies ik al mijn pogingen. Help!!

 

Hallo @QXZ081 ,

Je kan op de volgende link klikken: Puk en pincode 

Kies voor stuur email

Je krijgt dan de juiste pukcode via de mail toegezonden.


Hallo @QXZ081 ,

Je kan op de volgende link klikken: Puk en pincode 

Kies voor stuur email

Je krijgt dan de juiste pukcode via de mail toegezonden.

Beste @soepkip67,

Bedankt voor je reactie.

Die manier heb ik al geprobeerd en de ingevoerde PUK code is juist. Alsnog blijft de simkaart vergrendeld en word ik keer op keer naar het begin 'voer pukcode in' verwezen.. Mijn kansen gaan hierdoor verloren. 

 

 


Hallo @QXZ081 ,

Het is ook een simkaart van Odido?

Dan zou ik je adviseren om bij een Odido shop naar binnen te lopen, vergeet je legitimatie niet.


Hallo @QXZ081 ,

Het is ook een simkaart van Odido?

Dan zou ik je adviseren om bij een Odido shop naar binnen te lopen, vergeet je legitimatie niet.

Hallo @soepkip67,

Bedankt voor de tip. 

Ik ben naar Odido geweest en daar hebben ze me kunnen helpen. Het was inderdaad vreemd dat die de pukcode niet pakte.

Het is nu opgelost. Bedankt voor je reacties.

 


Hallo @QXZ081 ,

Goed om te horen dat het gelukt is.

Als je ooit weer wat wil weten of vragen hebt, je bent altijd welkom op de community. 


Reageer