Simkaart kwijt in het buitenland

  • 29 January 2024
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Beste, ik ben op reis en ben mijn Sim kaart kwijt geraakt. Om een nieuwe Sim kaart aan te vragen bij Odido moet ik dit doen via de app of inloggen, echter heb ik daarvoor tweestapsverificatie nodig met een sms naar mijn nummer….. waar ik dus geen toegang meer toe heb.

Ik zit momenteel in het buitenland met enkel een simkaart met data waardoor ik niet naar de klantenservice kan bellen voor de aanvraag van een nieuwe simkaart. 

Hoop via deze weg alsnog in contact te komen! Kunnen jullie mij aub helpen aan een nieuwe simkaart? 

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hoi Martijn, welkom op de Community! Niet fijn dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan blokkeer ik je simkaart direct. Na een extra controle kan ik ook een nieuwe simkaart voor je bestellen. Houd er rekening mee dat hier wel kosten aan verbonden zitten (€ 9,95). Blijf je nog lang in het buitenland? Wij sturen nieuwe simkaarten namelijk alleen naar je adres in Nederland. Als iemand vanuit Nederland de simkaart naar je op kan sturen dan is het geen probleem. Anders kan je natuurlijk ook altijd langs 1 van onze shops voor een nieuwe simkaart zodra je weer terug bent. Dan kan deze ook direct geactiveerd worden. 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Martijn, welkom op de Community! Niet fijn dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan blokkeer ik je simkaart direct. Na een extra controle kan ik ook een nieuwe simkaart voor je bestellen. Houd er rekening mee dat hier wel kosten aan verbonden zitten (€ 9,95). Blijf je nog lang in het buitenland? Wij sturen nieuwe simkaarten namelijk alleen naar je adres in Nederland. Als iemand vanuit Nederland de simkaart naar je op kan sturen dan is het geen probleem. Anders kan je natuurlijk ook altijd langs 1 van onze shops voor een nieuwe simkaart zodra je weer terug bent. Dan kan deze ook direct geactiveerd worden. 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Martijn, ik had niets meer van je gehoord, maar volgens mij is alles nu in orde. Klopt dat? 😄

Reageer