Beantwoord

Simkaart gestolen buitenland. Oud klant Tele2

  • 8 March 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Beste, ik ben op reis in peru en ben mijn telefoon met simkaart is gestoken. Ik zat bij tele 2 maar om een nieuwe simkaart aan te vragen bij Odido moet ik dit doen via de app. Alleen om dit te activeren krijg ik een sms op mijn nummer. Maar die ben ik dus kwijt! Op wat voor manier zou ik mijn telefoon nummer weer kunnen krijgen terwijl ik in het buitenland ben.
 

Ik kan ook geen contact opnemen met de klantenservice omdat ik alleen een internet bundel heb. 
 

Mvg

Laurens Prast

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 11 March 2024, 11:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Laurens, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je - ondanks je gestolen telefoon - een fijne tijd hebt in Peru. Heb je je simkaart al laten blokkeren? Ik probeer je op je e-mailadres te zoeken, maar ik kan je niet vinden. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan blokkeer ik je simkaart direct, mocht dit nog niet gedaan zijn. 

Er zijn 2 manieren om straks weer een nieuw simkaart te krijgen. Je kan er eentje ophalen in 1 van onze winkels zodra je terug bent in Nederland. Dan loop je direct met een actieve simkaart weer de deur uit. Dit is de snelste manier. Ik kan ook een nieuwe simkaart voor je bestellen. Hiervoor doen we een extra controle. Echter om deze straks te laten activeren kan dit alleen via de mail (of ook in de winkel).

Ik zie je bericht graag tegemoet, dan komt het in ieder geval helemaal goed! 😄

Hoi  Marciano, ik heb je een privebericht gestuurd, maar heb daar nog geen antwoord op gehad. Zou je dat nog kunnen doen?

Reputatie 7
Badge +9

Ik kom nu direct bij je! 😊

Reageer