Hoi Laurens, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je - ondanks je gestolen telefoon - een fijne tijd hebt in Peru. Heb je je simkaart al laten blokkeren? Ik probeer je op je e-mailadres te zoeken, maar ik kan je niet vinden. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan blokkeer ik je simkaart direct, mocht dit nog niet gedaan zijn.
Er zijn 2 manieren om straks weer een nieuw simkaart te krijgen. Je kan er eentje ophalen in 1 van onze winkels zodra je terug bent in Nederland. Dan loop je direct met een actieve simkaart weer de deur uit. Dit is de snelste manier. Ik kan ook een nieuwe simkaart voor je bestellen. Hiervoor doen we een extra controle. Echter om deze straks te laten activeren kan dit alleen via de mail (of ook in de winkel).
Ik zie je bericht graag tegemoet, dan komt het in ieder geval helemaal goed!
Hoi Marciano, ik heb je een privebericht gestuurd, maar heb daar nog geen antwoord op gehad. Zou je dat nog kunnen doen?