Hallo? Nogmaals, dit is zéér urgent!!
Hoi, ik heb hierover melding gemaakt bij de moderators. Even geduld hulp is onderweg.
Hoe bedoel je er is al 5 dagen niemand aanwezig om je te assisteren? Ik hoor het graag.
Hi Mars (lijkt alsof ik tegen mezelf praat), om het netjes te houden; niet leuk dat je telefoon is gestolen! Geen zorgen, ik heb je simkaart zojuist geblokkeerd en ik heb direct gekeken, er zijn geen extra kosten gemaakt. Dus maar je daar ook s.v.p. geen zorgen over.
Kan ik je helpen met het bestellen van een nieuwe simkaart? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan help ik je daar ook direct bij!
Marciano, ik heb je gisteren een privébericht gestuurd met de gegevens waar je om vroeg, wanneer kan ik m'n nieuwe simkaart verwachten?
Hi Marcel, ik heb zojuist ook op je privébericht gereageerd. Binnen maximaal 3 werkdagen ontvang je je nieuwe simkaart thuis door de brievenbus. Laat je het me weten als je hem hebt onvangen? Dan help ik je ook graag met het activerenvan de simkaart en je andere vragen!