Skip to main content
Beantwoord

Simkaart geblokkeerd vanwege door malware

• October 6, 2023
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Ik wil deze blokkade graag zo snel mogelijk weg.. ik kan niet bellen of sms'en. Telefoon is nu beveiligd aub help dat dit eraf kan duurt me te lang betaal wel gewoon

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @sjoerdbarra228 

Ben jij inmiddels ook al verder geholpen? Als je nog een blokkade hebt, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.

3 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • October 9, 2023

Hi @sjoerdbarra228 

Ben jij inmiddels ook al verder geholpen? Als je nog een blokkade hebt, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik wat ik kan betekenen.

• is een Top Poster
  • November 4, 2025

Ben met de wisseling bezig van  ODIDO naar Simpel, maar Simpel schreef dat ik moet wachten totdat ODIDO het telefoonnummer erop zet, dan kan ik weer bellen, maar wanneer doet ODIDO DAT DAN? Waar vind ik die einddatum als je niet kan inloggen?

vast bedankt voor de reactie!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Tonny Opdam wat jammer dat je ons gaat verlaten, we zullen je missen! Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Val je bij ons al buiten je contract? Dan heb je bij ons altijd een maand opzegtermijn en daarna wordt je nummer vrijgegeven voor overname. Als je bij Simpel Nummerbehoud hebt aangevraagd, dan kunnen zij je nummer overnemen na de maand opzegtermijn. Als je nog in contract zit en je hebt bij Simpel Nummerbehoud aangevraagd, dan kunnen zij je nummer pas overnemen met de einddatum van je contract of eerder, maar dan dien je het contract bij ons af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijkse kosten voor de resterende maanden en het toestelkrediet wat je nu nog open hebt staan (als je deze hebt). 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken wat precies het geval is!