Goedemiddag,
Ik heb een betakingsregeling met odido afgesproken.
In de email staat dat mijn sim alleen geblokkeerd wordt voor het buitenland en service nummers.
Alleen bij mij is de simkaart volledig geblokkeerd.
Zou iemand mij kunnen helpen aub?
Goedemiddag,
Ik heb een betakingsregeling met odido afgesproken.
In de email staat dat mijn sim alleen geblokkeerd wordt voor het buitenland en service nummers.
Alleen bij mij is de simkaart volledig geblokkeerd.
Zou iemand mij kunnen helpen aub?
Hoi Lukasz, van harte welkom op de Community! Zet je je 06-nummer en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee!
Goedemorgen
Ik heb zojuist mijn 06 en laatste 4 cijfers van mijn IBAN ingezet.
Zou iemand mij kunnen helpen aub?
Hoi Lukasz, bedankt voor het invullen van je profiel! Echter komen de gegevens (postcode, huisnummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en de geboortedatum) niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Ik gok dat je abonnement op naam van een van je ouders staat. Deze gegevens heb ik eerst nodig om je verder te kunnen helpen. Controleer snel je gegevens en vul de juiste in. Dan help ik je de blokkade op te heffen. Daarnaast is het goed om te weten dat de Community geen live chat is. Het is erg druk en we pakken topics op op volgorde van binnenkomst. Het kan daarom soms wat langer duren voordat je een reactie ontvangt. Ik zie de juiste gegevens graag tegemoet!
Goedemiddag,
Hartstikke bedankt voor de informatie. Ik heb zojuist postcode, huisnummer en IBAN aangepast.
Hoi Lukasz, thanks voor het invullen van je profiel met de correcte gegevens! Ik heb de blokkades zojuist opgeheven. Wellicht duurt het enkele minuutjes voordat je weer verbinding hebt. Laat je het me weten of alles weer werkt? Ik hoor het graag van je!
Goedemorgen,
Ik heb een betakingsregeling afgesproken maar helaas kon ik die niet op de datum overmaken. Daarvoor had ik odido medewerker gesproken en gevraagd of de betaaldatum op 31 oktober gezet kan worden. De medewerker had toen gezegd dat het kan en dat die de datum zou aanpassen maar nu is mijn simkaart geblokkeerd en kan ik niet bellen of internet gebruiken.
Zou u mij alstublieft kunnen helpen?
Hallo
Ik raad je aan om deze factuur en de 1e termijn van je betalingsregeling zo snel mogelijk te betalen. Dat kan via de iDeal knop in je Mijn Odido account of je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra het bedrag is verwerkt in je account, zal de blokkade automatisch verwijderd worden. Of stuur een screenshot van je betaling, zodra je het hebt overgemaakt. Dan kan ik de blokkade direct handmatig voor je verwijderen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.