Skip to main content

Afgelopen week is mijn nieuwe prepaid simkaart bezorgd bij mijn ouders. Via de chat werd mij verteld dat ik deze kan activeren middels idin aangezien ik mijn oude kaart kwijt ben. Fysiek langs een winkel lukt mij niet aangezien ik op Curaçao woon. 
 

ik heb al een mail gestuurd met een geanonimiseerde kopie van mijn paspoort. Daarop tot op heden geen reactie ontvangen. Hoe nu verder? 

Hoi Jari, Curaçao klinkt heerlijk en leuk dat je toch met PrePaid bij ons blijft! Is het inmiddels gelukt om je simkaart te activeren? Mijn collega streeft ernaar om dit binnen 4 uur te doen, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen hoe dat in het weekend zit. Nog niet geactiveerd? Stuur me dan een privébericht met je 06-nummer of zet hem even in je profiel onder klantnummer. Dan stuur ik je een mail waarop je (opnieuw) kan reageren met een kopie van je ID, zodat mijn collega je simkaart kan activeren! 😄


Reageer