Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activatie


ik kan mijn simkaart niet activeren omdat je een telefoonnummer nodig hebt alleen werkt deze nog niet omdat ik de sim niet kan activeren, lekkere cirkel. Kan iemand dit bij Odido voor me doen?

 

Beste antwoord door strucciefshggfd

Marciano van Odido schreef:

Hi struccie, welkom op de Community! Er gelden strenge regels voor het activeren van een nieuwe simkaart. Zonder je oude simkaart gaat het activeren van de nieuwe simkaart activeren gaat dus inderdaad niet makkelijk, maar is niet onmogelijk. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra je dit hebt gedaan, streeft mijn collega ernaar om de nieuwe simkaart binnen 4 uur voor je te activeren. Een andere optie is om langs 1 van onze winkels te komen. Ook daar kunnen zij de nieuwe simkaart, op vertoon van je legitimatie, activeren.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Met enorm veel dank aan Marciano is mijn SIMkaart geactiveerd. DIt maakt het leven een stuk makkelijker bij de Belastingdienst, Digid, Banken, aanmelden bij Play store, Google ads en ga zo maar door. Het leven met 2FA is te afhankelijk van foon. Waar kan haal ik het eraf 😉. Nogmaals Marciano bedankt.

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi struccie, welkom op de Community! Er gelden strenge regels voor het activeren van een nieuwe simkaart. Zonder je oude simkaart gaat het activeren van de nieuwe simkaart activeren gaat dus inderdaad niet makkelijk, maar is niet onmogelijk. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra je dit hebt gedaan, streeft mijn collega ernaar om de nieuwe simkaart binnen 4 uur voor je te activeren. Een andere optie is om langs 1 van onze winkels te komen. Ook daar kunnen zij de nieuwe simkaart, op vertoon van je legitimatie, activeren.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 maart 2024

Beste Marciano, superbedankt voor je snelle bericht. Ik snap de strenge regels, maar ik ben toch niet de enige wiens telefoon is gestolen waardoor je geen oude simkaart hebt? Dat als eerste. Als tweede wel heel fijn dat er toch een optie is :-)  Bijgaand dan ook een kopie van mijn paspoort. Ik ben enorm uit de brand als dit lukt.

[Afbeeldig verwijderd door moderator. Nooit in een topic je persoonsgegevens plaatsen. Deze staan openbaar]

Hartelijk dank, Peter


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Peter, geen dank! Oei, ik heb je afbeelding direct verwijderd. Deze stond namelijk openbaar en was voor iedereen zichtbaar. Heb je mijn mailtje ontvangen? Daar kan je op reageren met een foto van je ID. Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar dit moet door een andere afdeling gedaan worden. Je mailtje komt bij de juiste collega's uit en zij activeren je simkaart voor je! 😊


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 28 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi struccie, welkom op de Community! Er gelden strenge regels voor het activeren van een nieuwe simkaart. Zonder je oude simkaart gaat het activeren van de nieuwe simkaart activeren gaat dus inderdaad niet makkelijk, maar is niet onmogelijk. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra je dit hebt gedaan, streeft mijn collega ernaar om de nieuwe simkaart binnen 4 uur voor je te activeren. Een andere optie is om langs 1 van onze winkels te komen. Ook daar kunnen zij de nieuwe simkaart, op vertoon van je legitimatie, activeren.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

 

Met enorm veel dank aan Marciano is mijn SIMkaart geactiveerd. DIt maakt het leven een stuk makkelijker bij de Belastingdienst, Digid, Banken, aanmelden bij Play store, Google ads en ga zo maar door. Het leven met 2FA is te afhankelijk van foon. Waar kan haal ik het eraf 😉. Nogmaals Marciano bedankt.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Peter, superfijn om te lezen dat je simkaart is geactiveerd. Wel zo handig voor alles inderdaad! 😁 Uiteraard met alle plezier geholpen en mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan voor je klaar. Voor nu een hele fijne dag gewenst! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen