Hoi @KingA1302 Welkom bij de community.
Je had dus een sim-only abonnement en bent vroegtijdig overgegaan naar een abonnement met een toestel?
Ja dit klopt, mijn oude toestel was niet meer goed, dus vandaar. Nu staat onder huidig abonnement de juiste details, onder oud staat nog ruim een jaar als einddatum.
Hallo @KingA1302
Bij toestelflexibiliteit zou je nieuwe abonnement meteen in moeten gaan.
Voorwaarden toestelflexibiliteit
Zie je naast huidig ook nieuw staan?
Huidig en nieuw stond er voordat ik het nieuwe toestel ontvangen had. Nu staat er huidig en oud.
Ik zie dit trouwens staan op tmobile.nl.
als ik in de app kijk zie ik alleen huidig staan
@KingA1302 het kan kloppen als je een 1 jarige contract hebt genomen met dezelfde bundel?
Zelfde bundel maar wel 2 jaar.
Hi @KingA1302
Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee! Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht.
Hi @KingA1302
Fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt over je contract. Zoals ik al heb aangegeven via privébericht is je nieuwe contract direct ingegaan nadat jij je toestel hebt ontvangen en is je oude contract stopgezet. Ik wens je veel plezier met je abonnement en nieuwe toestel!