Ik wil even iets kwijt .Ik heb via de winkel een nieuw contract. Afgesloten. .1gb en 120 belminuten en daarbij 21GB usa Go add ons en upgrade van €2.50 extra omdat je langer als 4 maand internet buiten EU gebruikt En onbeperkt bellen usa
.Heb thuis nog even gebeld naar de klantenservice om te bevestigen Een of ander Linda en heeft weer bevestigd dat het goed zat. En dat de bedrag is aincl Vriedenkorting nog even €10 korting totaal €28
bel er na een half uur weer achter aan omdat ik niet. De 21 GB USA zie nieuwe collega .Zegt hij die pakket is er niet willen ze een vergoeding van 15 GB geven van 3 maand dus overleg het .Wij weer bellen. Zegt ander collega naam weet ik niet meer van ja de pakket is er wel hebben totaal 4 uur gebeld 7mensen gesproken. En de laatste zegt pakket bestaat niet. Ik doe een oproep aan iedereen ga nooit naar TMobile !!!!’ Betaal meer bij kpn of wie dan ook maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Heb op laats mijn abbo gecanceld nooit maar ook nooit weer T mobile. Ik zou gelijk al het personeel die ik gesproken heb ontslaan .Betaald krijgen voor verkeerd informatie
dus mensen neem nooit maar ook nooit T Mobile !!!!!!!