Beste Odido,
Ik woon en werk in het buitenland en heb een prepaid simkaart van Odido (voorheen t-mobile). Van het ene op het andere moment is de verbinding weggevallen waardoor ik geen SMS meer kan ontvangen en niet meer gebeld kan worden. Er is niets met de telefoon gebeurd (geen val of contact met water o.i.d.). De telefoon werkt met een andere simkaart en ik heb ook geprobeerd of de prepaid kaart het wél doet in een andere telefoon, helaas zonder succes.
Helaas kan ik niet langs een winkel komen. Daarom heb ik eerder vandaag telefonisch contact opgenomen om te vragen of er een oplossing voor dit probleem is. Er werd aangeboden om een nieuwe simkaart op te sturen. Maar als ik het goed begrepen heb moet ik een SMS ontvangen op de oude simkaart voor de activatie. Een SMS is tevens ook nodig om in te loggen in mijn Odido. Is er een andere manier om de nieuwe simkaart te activeren? Is er ook een mogelijkheid om te controleren of de simkaart nog aangesloten is bij het netwerk?
Met vriendelijke groeten,
Pieter