Skip to main content

Beste, ik wil mijn sim blokkeren omdat deze kwijt is geraakt in het buitenland. Ik kan echter niet inloggen omdat er dan een sms verstuurd wordt naar de telefoon. Graag uw hulp om dit op te lossen. Bedankt.

Hoi Martijn, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Ik heb hem direct voor je geblokkeerd. Loop als je weer terug bent in Nederland gerust 1 van onze shops binnen om een nieuwe op te halen en te activeren. Ik hoop dat je - ondanks je verloren simkaart - toch nog een goed verblijf hebt in het buitenland. Kan ik verder nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je! 😄

Hallo, ik ben ook mijn sim kwijt en heb geen toegang meer tot mijn account (telefoon in een rivier laten vallen) Hoe bestel ik een vervangende sim met hetzelfde nummer?

Hoi @purple-gretsch, welkom op de Community Niet fijn dat je je telefoon in de rivier hebt laten vallen. De snelste manier om een nieuwe simkaart te hebben is door 1 van onze shops binnen te lopen. Mijn collega's daar kunnen je direct helpen om de simkaart te activeren, zodat je direct met een actieve simkaart weer de deur uit loopt. Ik kan er anders ook een voor je bestellen. Dan duurt het ongeveer 3 dagen voordat deze bij je thuis bezorgd wordt. Laat het me maar weten welke optie voor jou het beste uitkomt.

Ik heb je huidige simkaart ook direct geblokkeerd!

Dat is super fijn!

Aangezien ik nu nog op vakantie ben zou het fijn zijn als er een kaart kan worden besteld en bezorgd.

Bedabkt voor de hulp.

Hoi @purple-gretsch, geen dank! Ik heb een nieuwe simkaart voor je besteld. Zodra je weer in Nederland bent en je hebt de simkaart ontvangen dan kan je hem gemakkelijk in een van onze shops activeren. Anders kan het ook via mij. Ik stuur je dan een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. De betreffende afdeling streeft er dan naar om je nieuwe simkaart binnen 4 uur te activeren. Voor nu wens ik je nog een hele fijne vakantie en laat het me maar weten als je je simkaart hebt en of ik je de mail moet sturen! 😄

Hoi @Marciano van Odido ik heb mijn sim inmiddels ontvangen, kan ik de email krijgen om hem te activeren? Bedankt

Hoi @purple-gretsch, welkom terug en fijn dat je de simkaart hebt ontvangen. Ik heb je zojuist de mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Ik hoop dat mijn collega's er snel aan toe komen om je nieuwe simkaart te activeren. Laat je het me weten als dit is gebeurd? 😊

Hartelijk bedankt, heb de email binnen en heb direct gereageerd!

Reageer