Skip to main content

Ik ben mijn simkaart verloren en kan niet inloggen door 2-stapsverificatie. Ik probeer te chatten met een adviseur, maar die zijn altijd bezet en het is niet mogelijk om in de wachtrij gezet te worden. Ik ben voorlopig in het buitenland en kan dus niet langs een winkel of bellen. Kunnen jullie contact met mij opnemen?

Een moderator kan wellicht een simswap voor je initieren. Dan wordt een vervangende simkaart naar je huisadres gestuurd en kan iemand deze vervolgens doorsturen naar jouw verblijfplaats.  Zorg dat je forumgegevens, wat alleen een moderator kan inzien, compleet zijn.

Waarom wordt dit automatisch als beste antwoord aangemerkt? Dit is geen antwoord op mijn vraag. Natuurlijk kan een moderator wellicht iets doen, dat was mijn hele doel. 
Ik ga denk ik maar op zoek naar andere aanbieders die me een abonnement kunnen aanbieden met nummerbehoud, aangezien ik blijkbaar niemand van Odido zelf kan bereiken.

Hi @Amber7589273984729375, welkom op onze Community! Via deze weg kan het 24-48 uur duren voordat je een reactie vanuit ons kunt verwachten, dit staat ook vermeld in onze huisregels. Eric zijn antwoord is voor nu het beste antwoord, totdat er een andere reactie (vanuit ons of door iemand anders) wordt gegeven. Het hoeft niet altijd het antwoord te zijn op je vraag, maar hij kaart zeker iets goeds aan. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, dienen alle gegevens in je profiel ingevuld te zijn. Nu zie ik dat dat niet het geval is. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? De 4 cijfers van je bankrekeningnummer zijn niet nodig als het een PrePaid-aansluiting betreft.  

Zodra alle gegevens ingevuld zijn, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan ik een nieuwe simkaart voor je bestellen. Die kun je dan binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. Je kunt dan het beste iemand vanuit Nederland de simkaart naar jou laten versturen. We kunnen je daarna helpen met het activeren van de nieuwe simkaart, zodat je alsnog bereikbaar bent!

Ik hoor het graag van je. 

Bedankt voor het antwoord, maar ik heb een nieuwe simkaart ergens anders besteld. 

Reageer