Ik ben mijn simkaart verloren en kan niet inloggen door 2-stapsverificatie. Ik probeer te chatten met een adviseur, maar die zijn altijd bezet en het is niet mogelijk om in de wachtrij gezet te worden. Ik ben voorlopig in het buitenland en kan dus niet langs een winkel of bellen. Kunnen jullie contact met mij opnemen?
Een moderator kan wellicht een simswap voor je initieren. Dan wordt een vervangende simkaart naar je huisadres gestuurd en kan iemand deze vervolgens doorsturen naar jouw verblijfplaats. Zorg dat je forumgegevens, wat alleen een moderator kan inzien, compleet zijn.
Waarom wordt dit automatisch als beste antwoord aangemerkt? Dit is geen antwoord op mijn vraag. Natuurlijk kan een moderator wellicht iets doen, dat was mijn hele doel.
Ik ga denk ik maar op zoek naar andere aanbieders die me een abonnement kunnen aanbieden met nummerbehoud, aangezien ik blijkbaar niemand van Odido zelf kan bereiken.
Hi
Zodra alle gegevens ingevuld zijn, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan ik een nieuwe simkaart voor je bestellen. Die kun je dan binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. Je kunt dan het beste iemand vanuit Nederland de simkaart naar jou laten versturen. We kunnen je daarna helpen met het activeren van de nieuwe simkaart, zodat je alsnog bereikbaar bent!
Ik hoor het graag van je.
Bedankt voor het antwoord, maar ik heb een nieuwe simkaart ergens anders besteld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.