Skip to main content

Laatst een nieuwe SIM-kaart gekregen met dus nieuwe pincode. Zojuist mijn telefoon opnieuw opgestart en dus 3x de verkeerde pincode ingevoerd. Ik weet dat ik de PIN en PUC-code in het account kan vinden maar daarvoor heb je je telefoon nodig vanwege tweestapsverificatie.

De chatbot verwijst mij telkens door naar het telefoonnummer van Odido maar mijn telefoon is geblokkerd. 

Iemand?

 

Misschien werkt een pre paid kaartje ?


Goedemorgen @Jacqueline1811 Welkom in de community van Odido.

Wat een ellende 🙈 Heb je het kaartje nog waar je simkaart inzat? Daar staat ook je puc code op.Tip bewaar altijd dat kaartje.

Nu is de snelste manier naar een shop van Odido gaan https://www.odido.nl/winkels neem je paraplu wel mee⛈️ of wachten op de hulp van een moderator. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten.

Laat even weten wat je gaat doen ‘wachten of door dit slechte weer naar een shop’?

MVG.
 

 

 

 


Zojuist opgelost door met iemand anders telefoon te bellen. Maar niet handig dit, zeker als je alleen woont ;)


@Jacqueline1811  Wat fijn, zeker niet handig maar wel voor je eigen veiligheid en verplicht. Helaas verzinnen nare mensen steeds meer trucjes.

Lees ⬇️ meer over 2FA 

https://www.odido.nl/tweestapsverificatie

Prettige feestdagen en vriendelijke groet! 
🧑‍🎄


 


Nog een tip, download je pukcode, sla 'm op en/of print 'm, dan heb je 'm ook altijd bij de hand.

En verander zo snel mogelijk je sim pincode naar degene die je hiervoor gebruikte, dan maak je die fout niet zo snel meer.


Reageer