Goedemorgen @Ferhat66 Is de betaling nu voldaan?
of heb je een regeling getroffen?
TM belt niet je kan het probleem hier omschrijving zodat de moderators je verder kunnen helpen.
Tekst Tmobile
Openstaande rekeningen kun je direct betalen op onze website, veilig via iDEAL. Nadat we je betaling hebben ontvangen, verwijderen we eventuele blokkades binnen een uur. Het is natuurlijk het gemakkelijkst om je facturen via automatische incasso te betalen, zodat je er geen omkijken naar hebt.
Betalingsachterstand
Nee de betaling is niet voldaan, ik wil graag een medewerker informeren over mijn situatie om zo te kunnen kijken naar wen oplossing.
De reden waarom ik hier niet inhoudelijk op mijn financiële situatie wil ingaang is omdat dit een openbaar bericht is en daar voel ik me niet fijn bij. Kan er echt niemand contact met me opnemen? Of in ieder geval iemand me te woord staand via de chat?
Het zou echt fijn zijn als iemand me kan helpen…
@Ferhat66 Dat gaat gebeuren via dit forum. Als een moderator daarom vraagt kan je een privé berichtje sturen. (niet eerder) je moet wel even geduld hebben tot ze reageren. Ik snap dat je al poging hebt ondernomen. De volgende x met een hulpvraag gelijk in de Community komen een week wachten is niet handig.
Je kan de volgende keer ook betalingsregeling aanvragen omdat het nu alleen al extra kosten met zich meebrengt.
Hi @Ferhat66
Ik zie dat Cristien je al wat tips heeft meegegeven. Bij een betalingsachterstand zou je inderdaad kunnen kiezen voor een betalingsregeling. Dit kan je heel eenvoudig aanvragen via My T-Mobile. Ik wil je natuurlijk ook verder helpen en kijken wat ik voor je kan betekenen. Ik heb daarvoor wel wat gegevens nodig. je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!
Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen.