Skip to main content

Ik wil m'n SIM activeren

Als ik dat via mijnodido probeer te doen moet ik m'n mobiele abonnement koppelen

Als ik dat probeer te doen wordt er een sms met een beveiligingscode naar het nummer gestuurd dat ik probeer te activeren.

Ik kan de klantenservice niet bellen, de chatbot is niet behulpzaam en via het formulier krijg ik de melding dat ik binnen 6 werkdagen geholpen word.

Hoe kom ik hier zsm uit?

Goedemorgen Dyen, welkom op de Community! In je profiel staat nog je oude 06-nummer. Wil je het correcte telefoonnummer toevoegen? Ik zie dat nummerbehoud vandaag heeft plaatsgevonden. Heb je je nieuwe simkaart wel al in je toestel zitten? Deze zou al geactiveerd moeten zijn. Ik zie namelijk geen andere simkaart voor je klaarstaan om te activeren. Wil je voor mij het ICC-nummer dat op je simkaart staat eens controleren. Dit nummer bestaat uit 19 cijfers en zou moeten eindigen op 375. Klopt dat of staat hier een ander nummer op? Dan heb je het verkeerde simkaartje.

Mocht je een Odido Shop in de buurt hebben, loop dan direct eens binnen. Dan weet je zeker dat je met een nieuwe geactiveerde simkaart weer naar buiten loopt. Dit is de snelste manier. Mocht je namelijk wel de juiste simkaart hebben, dan moet ik een nieuwe voor je bestellen, maar dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat je hem thuis ontvangt. Ik hoor het graag van je! 😄


Reageer