Skip to main content

Ik wil m'n SIM activeren

Als ik dat via mijnodido probeer te doen moet ik m'n mobiele abonnement koppelen

Als ik dat probeer te doen wordt er een sms met een beveiligingscode naar het nummer gestuurd dat ik probeer te activeren.

Ik kan de klantenservice niet bellen, de chatbot is niet behulpzaam en via het formulier krijg ik de melding dat ik binnen 6 werkdagen geholpen word.

Hoe kom ik hier zsm uit?

Wat een vervelende situatie. Heb je misschien iets aan deze pagina?

 

Hoe gebruik ik iDIN bij Odido? | Odido

Misschien lukt het om je simkaart via iDIN te activeren. Kan je wel in mijn Odido komen?


Helaas, ik krijg die optie niet aangeboden...


Goedemorgen @Anjo123, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je simkaart kunt activeren. Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en dat je simkaart is gekoppeld en is geactiveerd. Werkt alles naar behoren nu? Ik hoor het graag van je! 

Kleine tip: je kunt eventueel ook altijd contact opnemen met ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Daar kun je snel een reactie verwachten en mijn collega's zitten klaar om je daar ook verder te helpen! 


Reageer