Volgens mij heb je die oude simkaart niet nodig om de nieuwe te activeren. Het volstaat als je een wi-fi verbinding hebt. Zie ook: https://helpcentrum.nl/hoe-activeer-je-een-simkaart/
Beste @GC23 Ben je in de gelegenheid om langs een Odido shop te gaan? Anders moet je even geduld hebben dan kunnen de moderators je verder helpen.
Neem als je naar de shop gaat je legitimatiebewijs mee!
Succes
Volgens mij heb je die oude simkaart niet nodig om de nieuwe te activeren. Het volstaat als je een wi-fi verbinding hebt.
Super lief dat je wil helpen, helaas is de url waar jij naar verwijst uit 2020 en inmiddels is er veel veranderd bij alle providers door Telefoondiefstal en misbruik. Hoe voorkom je Sim swap
Groetjes.
Bedankt voor de reacties.
Helaas kan ik (nu) niet naar een Odido winkel gaan:
- er zijn er maar een paar
- ik ben slecht ter been dus dat kost nogal wat moeite
- gaat moeilijk ivm werk
Vandaar dat ik het via de e-mail probeer te regelen.
Bedankt voor de reacties.
Helaas kan ik (nu) niet naar een Odido winkel gaan:
- er zijn er maar een paar
- ik ben slecht ter been dus dat kost nogal wat moeite
- gaat moeilijk ivm werk
Vandaar dat ik het via de e-mail probeer te regelen.
Beste @GC23 ik begrijp het, ik ga een moderator aan zijn mouwen trekken.
Vanavond lukt dat niet meer maar morgen doe ik zeker mijn best voor je.
Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum). mag ook mobiel klantnummer zijn.
Kom af en toe even hier kijken want het kan zijn dat ze je vragen stellen die je privé moet beantwoorden. Privé antwoorden doe je op de naam te klikken van de moderator als ze er om vragen.
Fijne avond
Hi @GC23, wat apart dat je simkaart na je mailtje nog niet is geactiveerd! Ik duik er graag voor je in. Stuur me even een privébericht (klik hier en dan op 'Stuur bericht’) met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan heb je straks weer een actieve simkaart!