mijn bewindvoerder heeft op 30-09 een email gestuurd naar schuldhulp@odido.nl en ik heb tot op heden nog geen reactie ontvangen. is er ergens wat mis gegaan.
Hoi Wessel, van harte welkom op de Community! De verwerkingstijd voor schuldhulp is 14 dagen, dus ik gok dat het bericht niet helemaal goed is aangekomen. In dit geval moet ik je vragen om je bewindvoerder opnieuw contact te laten opnemen. Jij en ik mogen namelijk volgens de procedure geen contact met ze opnemen. Ik hoop dat het nieuwe bericht van je bewindvoerder snel wordt opgepakt!
oh ja, dus dan gaat ze nu weer contact opnemen en dan wacht ik weer een paar weekjes en dan ben ik weer op dezelfde plek als nu? wat is er precies misgegaan? ik heb de mail zelf ook binnen gekregen en ik kan zien dat ze hem ook doorgestuurd heeft naar jullie mail? hoe kunnen we dit voor de volgende keer voorkomen dan? anders blijven we aan de gang.
groet wessel
Hoi Wessel ,
Deze afdeling is afgeschermd voor moderators en klantenservice. Hier op het forum kunnen ze dus niets zien of doen. Nogmaals een mail vanuit je bewindvoerder is dus het enigste wat hij/zij kan doen.
nu zijn we weer 20 dagen verder en nogmaals geen reactie nadat mijn bewind voor de 2de keer gebeld heeft. is dit normaal hoe dit loopt bij jullie? ik zie wel meerdere klachten over ditzelfde probleem?
Hi
Ze heeft al 2 keer een mail gestuurd naar schuldhulp@odido.nl. en ze heeft ook al tweemaal belcontact gehad. Beide keren word er gezegd stuur een mail naar het bovenstaande email adres en dan krijg je binnen 2 weken reactie. En zoals hierboven al staat na 2 keer nog geen reactie. Maar goed nu zal ik haar vragen om voor de 3e keer een email te sturen. En dan hoop ik dat ik deze keer wel een reactie kan krijgen.
Het klopt dat het telefonische advies om per email of brief over schuldhulpverlening te corresponderen klopt. Jammer dat die afdeling het druk heeft, maar het is echt niet anders. Dit zijn nu eenmaal rechtelijke uitspraken die bekeken moeten worden.
Dat slaat nergens op en dat weten we allebei. Als er word aangegeven dat er binnen 2 weken gereageerd word dan snap ik dat het misschien een weekje langer kan duren. Maar we zijn nu al een anderhalf maand verder. En we hebben letterlijk 0 reactie. Op deze forum na uiteraard.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.