Goedemiddag,
Zojuist heb ik geprobeerd om een samen unlimited abonnement te maken voor mijn vrouw en mij.
Ik heb al een nieuwe vorm abonnement waar dit bij mogelijk is.
Mijn vrouw heeft ook een odido-abonnement in de oude vorm, die uit haar contract is en maandelijks opzegbaar is.
Beide abonnementen + het thuisabonnement staan in mijn Odido-omgeving gekoppeld.
Online lukt het helaas niet om het abonnement om te zetten naar de 20 euro variant van unlimited.
Chatten gaat helaas niet vanwege de drukte.
Telefonisch heb ik tot 2x toe iemand die ophing nadat ik mijn naam zei. Ter info, ik heb niet gebeld, dus ik ben (nog) geen bekende klagende klant die ze helemaal zat zijn.
Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die mij wel kon helpen, maar dan zou het huidige nummer van mijn vrouw afgesloten worden, er een simkaart opgestuurd worden met een tijdelijk nummer, dan moet er nummerbehoud uitgevoerd worden en dan kan het abonnement samengevoegd worden in 1 Samen Unlimited abonnement.
Het kan aan mij liggen, maar: ik vind dat veel te omslachtig, zonde van het geld en vervelend van de periode dat mijn vrouw niet bereikbaar is op haar bekende nummer.
Weet iemand hier of dat de normale gang van zaken is en het dus aan mij ligt dat ik het vreemd vind?
Of dat het ook echt een hele rare oplossing is en ik niet zo gek ben als ik zelf begin te denken?
Met vriendelijke groet,
Ferdy
Samen unlimited omslachtige manier?
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.