Hi @iserje ik neem het stokje even over van mijn collega! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb gelijk gekeken bij de abonnementen en ik zie al wat er aan de hand is. Het nummer wat eindigt op ***5281 is begonnen als Unlimited Start en inmiddels veranderd naar Unlimited Plus. Met dit abonnement kun je gerust internetten in de VS (je hebt in totaal 60 GB om te gebruiken). Het nummer wat eindigt op ***3138 is een Samen Unlimited abonnement, maar deze was in werking gezet toen het hoofdabonnement (nummer ***5281) nog een Unlimited Start abonnement was. Bij Samen Unlimited wordt automatisch hetzelfde abonnement gekoppeld, vandaar dat dit abonnement nog steeds beschikt over Unlimited Start, omdat bij een wijziging in het ene abonnement, niet automatisch wordt overgenomen bij het andere abonnement waar Samen Unlimited aan vast zit. Wil je wel dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt? Dan kun je het beste bellen naar één van onze verkoopadviseurs: 0800-0092 (vanuit het buitenland +316-24001200). Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij kunnen dit meteen voor je in orde maken!
Ik had het graag per direct voor je willen aanpassen, maar het systeem laat dit niet toe. Alleen collega's van de verkoopafdeling kunnen dit voor je in orde maken, sorry! Wat betreft het abonnement van je vrouw, welk nummer is dat? Is dat het nummer wat eindigt op ***1273? Ik zie dat dit nog een oud T-Mobile abonnement is, deze kan dus niet worden omgezet naar een nieuw Odido Hello abonnement met Unlimited Plus. Hiervoor dient het abonnement eerst verlengd te worden, maar dan gaat het nieuwe abonnement pas na de einddatum van start.
Laat je weten of het telefonisch is gelukt om het te regelen? We horen het graag van je!