Mijn partner en ik hebben allebei een Unlimited abonnement bij Odido.
Wij zouden dit graag bundelen tot een Samen Unlimited abonnement.
De abonnementen staan nu op 2 verschillende namen (klantnr 1.18922842 en 1.21950715), maar uiteraard wel op hetzelfde adres.
Zaterdag heb ik contact gehad met de klantendienst en zouden ze dit aanpassen. Ik moest wel een nieuwe esim ophalen bij een shop. Zaterdag ben ik naar een Odido-shop gegaan voor de nieuwe esim, maar volgens de verkoper hadden ze het bij de klantendienst verkeerd gedaan en hij zou het allemaal oplossen en uitvoeren. Gisteren was er nog niets aangepast en heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. De medewerker aan de lijn kwam heel kundig (kuch) over en ging alles aanpassen. Nadien heb ik bevestigingsmail ontvangen van de wijziging, maar wat er precies is aangepast of aangevraagd is me niet duidelijk, want ik zie geen wijzigingen/verschillen in de odido-app.
Mij lijkt het een simpele vraag, maar het lijkt heel moeilijk om uit te voeren.
Kunnnen jullie mij helpen of tips geven hoe ik dit wel in orde krijg?
Het maakt ons niet uit op welke naam de 2 abonnementen komen te staan en wij willen graag het Unlimited Premium abonnement van 37,5euro (+20 euro voor het 2de abonnement)