Samen unlimited, abonnement ontkoppelen?

  • 6 September 2023
  • 7 reacties
  • 281 Bekeken

Hi, we willen thuis gebruik maken van samen unlimited. Ik heb het al, mijn partner nog niet. Nu moet ik haar abonnement ontkoppelen?

 

Hoe doe ik dat?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hetwapen 

Sinds gisteren is het nieuwe Odido portfolio ingegaan, voor samen Unlimited moeten jullie dus allebei op het nieuwe prijsplan zitten, dit kan door te verlengen of een nieuw abonnement afsluiten.

@Waqqas . 

 

Is er ook iemand die mee kan kijken? Ik heb al een unlimited abo. Mijn partner niet. 

Ik moet haar abo loskoppelen en toevoegen bij de mijne ( melding krijg ik in haar online omgeving).

Reputatie 7
Badge +15

@Hetwapen

Maar als het nog de oude T-Mobile unlimited data & bellen abonnementen zijn kun je nog geen gebruik maken van samen unlimited.

Of zijn beide abonnementen sinds gisteren afgesloten/verlengd?

@Waqqas 

 

Dan nog zou ik graag het abo van mijn vrouw loskoppelen om vervolgens zichtbaar te maken in mijn privé omgeving.

En @Waqqas , mijn vrouw mag verlengen volgens haar privé omgeving, en ik kan mijn unlimited abo dan toch wijzigen want er veranderd weinig tot niks. 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Hetwapen 

Om beide abonnementen in 1 omgeving te koppelen dienen beide abonnementen wel op dezelfde naam te staan.

@Waqqas , 

 

zelfde adres en betaalrekening is niet voldoende? 

Reageer